Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Materialen materialiseren

Ik heb een probleempje met mijn sims (düh).
Ik was eerst aan het proberen om patronen voor de sims 3 in het spel te krijgen, maar als ik ze via de launcher download dan komen ze niet in mijn spel.
Dus ik op internet zoeken naar andere mogelijkheden. Ik heb het dus geprobeerd met tsr wizard, maar dat bleek niet helemaal te helpen. (Ik heb, toen ik erachter kwam dat tsr wizard niet hielp, hem meteen verwijderd. (misschien dus niet helemaal goed)).
Toen heb ik het dus maar geprobeerd met Delphy's Sims 3 Pack Multi-Extracter (Updated 5th Sept 2009). Ik heb de package bestanden gewoon in de map mods/packages gezet. Later ging ik spelen en toen wilde ik dus de patronen van een vloer veranderen stond er dat hij de materialen moest materialiseren. Dus ik wachten, maar er gebeurd verder niets. Hij blijft het maar zeggen en ik hoor nog steeds muziek dus hij is niet vastgelopen.
Ik heb hem afgesloten en die package bestanden heb ik verwijderd. Nu wilde ik het net weer proberen zegt hij weer dat hij materialen moet materialiseren. En hij blijft maar doorgaan.
Ik heb dus geen idee wat nou het probleem is. En ik heb niet echt bepaald een back up gemaakt :$.
Ik had wel een back up gemaakt van DCCache, DCBackup, Mods en Saves. Ik heb dat ook weer teruggezet, maar dat bleek ook niet te helpen. (maar het punt is dat ik die back ups nu dus ook niet meer heb).
Ik zou heel graag weer gewoon de sims 3 kunnen spelen. Het liefst natuurlijk gewoon met die patronen, maar als dat niet lukt dan lukt dat niet.

Bedankt voor het lezen en alvast bedankt voor de hulp.

Weergave- en sorteeropties