Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

22 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Sims 3 doet opeens heel raar

Mier schreef:Jonn, dat probleem heb ik dus ook van dat bevallen.. Mij is dat overkomen bij generatie 5 van mijn 10G, en ik krijg het nog heel vaak bij andere saves echt zo vervelend :cursing Er zit niets anders op dan een nieuwe save maken (hoewel dat verschrikkelijk irritant is bij GSSS file).. :( Ik heb ook al veel geprobeerd om het te verhelpen, ResetSim, laten verhuizen (zelfs naar een andere buurt) maar het is dus echt gewoon een corruptie in dat ene save bestand.. :sleep
Ik heb een nieuwe save gemaakt. Nou ja, ik heb de familie met hun huis opgeslagen in de bibliotheek en toen weer in een nieuwe save geopend, maar ze kan nog steeds niet bevallen... :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: Sims 3 doet opeens heel raar

Vervelend, zeker als je met een wedstrijd bezig bent :( Het probleem met Sims die door het plafond zakken heeft vaak te maken met een cheat 'moveObjects on/off' Heb je die een keer gebruikt om een sim te verplaatsen in plaats van spullen, omdat 'ie ergens vast zat? Dat kan ook voor je zwangere sim gelden. Helaas werkt resetten daarna niet meer :(
Hoop dat je je spel weer werkend krijgt. ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie