Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

22 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Sims 3 doet opeens heel raar

Mijn sims 3 doet opeens heel raar. Gisteren is hij 2x vastgelopen, toen gaf mijn laptop aan dat de sims 3 niet meer werkte en dan sluit hij het spel dus af. Toen ik net aan het spelen was, zakten mijn sims steeds door het plafond en zag ik ze lopen en slapen in de lucht terwijl ze een verdieping hoger zaten, heel raar. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit op kan lossen, want anders heb ik er nooit last van! Ik heb trouwens amper downloads in mijn spel en verder ook geen hacks ofzo.
Afbeelding
fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: Sims 3 doet opeens heel raar

Ik heb hetzelfde probleem als jij. Bij mij viel gister en vandaag tot wel 3x toe de sims uit en dan krijg ik dat bericht van de sims 3 werkt niet meer. Ik heb helemaal geen downloads dus daar ligt het niet aan denk ik.
Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Sims 3 doet opeens heel raar

Eerst dacht ik dat dat lag omdat ik meerdere dingen tegelijk deed (word, internet enz.) maar dat deed ik gisteren dus niet, misschien kan mijn laptop toch de sims niet meer zo goed aan? :cry
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Sims 3 doet opeens heel raar

Dat je sims door het plafond vallen is niks raars aan.
Mijn Sims valt niet uit, en toch gebeurt het soms dat inderdaad de Sims door het plafond vallen.

Soms valt de Sims bij mij ook uit, daar is niks aan te doen. Soms heb ik het omdat ik een camera pak en een foto wil maken en dan crasht hij, of zoals bij de marathon. Ik druk op de screenshot knop en hij valt weer uit. Zolang het uitvallen maar niet de overhand krijgt.. Ik hoop dat het gauw gefixt wordt!
Afbeelding
Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Sims 3 doet opeens heel raar

@siepiemischa16, dat heb ik ook weleens! Maar dat kwam dus omdat ik me aangemeld had daardoor werd mijn spel vertraagd, nu ik me niet meer aangemeld heb, heb ik daar haast geen last meer van!

Eerst viel mijn sims ook soms uit, maar gisteren wel 2x. Ik hoop dat dat niet nog een keer gebeurt!
Ik reset mijn sims ook wel even, ik hoop dat dat helpt en dat ze dan niet meer door het plafond vallen. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Sims 3 doet opeens heel raar

Oh, kan je niet alleen inloggen als je showtime hebt? (met je spel dan) Dus als je dan de sims 3 opstart dat je je dan aanmeld bij dat scherm waar je ook kunt kiezen met welke familie je gaat spelen. Als ik me daar dus niet aanmeld, dan hapert mijn spel niet meer.
Afbeelding
Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Sims 3 doet opeens heel raar

Okeee! :D

Maar ik heb echt geen idee waarom mijn spel opeens zoveel bugs heeft. Mijn sim moet gaan bevallen en dan stuur ik haar naar het ziekenhuis, blijft ze er de hele tijd inlopen. Klinkt heel raar, maar ze loopt naar binnen en dan paf, is ze weer buiten en loopt ze opnieuw naar binnen. Dus reset ik haar. Staat er zo'n icoontje van dat de baby eraan komt. Verdwijnt hij steeds weer en komt weer opnieuw, maar ondertussen bevalt ze nog steeds niet... AAAH! Echt frustrerend! Hoe kan ik die baby nou geboren laten worden en nog belangrijker: hoe krijg ik die bugs uit mijn spel!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Sims 3 doet opeens heel raar

Ik heb de sims opnieuw geïnstalleerd, alleen wil de baby nog steeds niet geboren worden. Het is gewoon dezelfde familie. Ik hoop dat het nog steeds lukt omdat ik hem heb opgeslagen toen mijn sim ook al met de bug probeerde te bevallen. De andere bugs lijken wel weg gelukkig, maar weet iemand alsjeblieft hoe ik die baby nou geboren kan laten worden? Het is nog steeds hetzelfde. Ze moet bevallen maar dat icoontje verdwijnt steeds weer en komt weer terug. En als ze in het ziekenhuis is dan is ze er opeens weer uit en loopt weer naar binnen en zo steeds weer. Het helpt niet om haar te resetten... :( :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Sims 3 doet opeens heel raar

Jonn, dat probleem heb ik dus ook van dat bevallen.. Mij is dat overkomen bij generatie 5 van mijn 10G, en ik krijg het nog heel vaak bij andere saves echt zo vervelend :cursing Er zit niets anders op dan een nieuwe save maken (hoewel dat verschrikkelijk irritant is bij GSSS file).. :( Ik heb ook al veel geprobeerd om het te verhelpen, ResetSim, laten verhuizen (zelfs naar een andere buurt) maar het is dus echt gewoon een corruptie in dat ene save bestand.. :sleep
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sakita
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
458
Lid geworden op:
za 21 apr 2012, 17:15

Re: Sims 3 doet opeens heel raar

Misschien ook een tip die wat kan helpen bij het vastlopen van de sims is een ventilator naast je computer zetten, loopt ie bij mij minder snel vast omdat mijn computer minder snel warm wordt.
Soms werkt pauzeren en gewoon wachten bij mij bij het vastlopen. Voor de andere bugs lukt bij mij alleen maar om mijn familie op te slaan in de bibliotheek, een nieuw spel te starten en ze opnieuw te verhuizen.
Succes!
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Sims 3 doet opeens heel raar

xJonn schreef:Eerst viel mijn sims ook soms uit, maar gisteren wel 2x. Ik hoop dat dat niet nog een keer gebeurt!
Ik reset mijn sims ook wel even, ik hoop dat dat helpt en dat ze dan niet meer door het plafond vallen. ;)
Over dat je sims door het plafond vallen heb ik ook een keertje gehad.
Je kunt gewoon verhuizen. Ik weet niet precies meer wat ik gedaan had, maar ik had wel door dat als ik twee keer op het icoontje links van je sim klik om hem te kunnen volgen dat het toen gebeurde. Dus ik zou zeggen als dat precies hetzelfde was bij jou gewoon niet meer dubbelklikken ;).

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie