Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
winxie2
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 18:00

uitbreidingen installatie probleem

Wegens een fout in het systeem moest ik al mijn sims verwijderen.
Nu wou ik ze herinstalleren en sims 3 lukt maar steeds al ik een uitbreiding wil installeren verschijnt dit selecteer een volume waar /The Sims3.app al geïnstalleerd is.
Wat moet ik doen?
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: uitbreidingen installatie probleem

Hoe heb je de Sims verwijderd? Gewoon naar C:\Program Files en dan Electronic Arts verwijderen? Of heb je het via het configuratiescherm gedaan? Als je het hebt verwijderd door gewoon de mappen te verwijderen dan staan de registersleutels er nog in en gaat hij ervanuit dat Sims nog geïnstalleerd is, mocht dit zo zijn.
Probeer CCleaner om de sleutels van je Sims te verwijderen (ALS JE HET VOLLEDIG VERWIJDERD HEBT!!)
Als je CCleaner hebt geïnstallerd > hier < moet je de waardes verwijderen, pas wel op, klik niet mis op andere programma's anders gaat je computer ervanuit dat dat programma verwijderd is. Dus alleen de Sims spellen (Dit gaat alleen op als je de folder Electronic Arts of de folders daarin uit je Program Files hebt verwijderd)

Als het zo is ga je naar CCleaner > Gereedschap en dan zoek je al je Sims 3 spellen en klik je op de naam van je spel en doe je één voor één 'waarde verwijderen' ;)!
Als je nog niet zo heel zeker bent, beantwoord dan deze simpele vraag: Hoe heb je de Sims 3 verwijderd?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties