Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Installeerprobleem

Hallo, ik heb mijn simsen verwijderd om ze opnieuw te installeren in de goede volgorde. Maar tijdens het installeren van het basisspel geeft hij een error aan, fullbuild0.package niet gevonden. (Zie mijn reactie later)

Laatst gewijzigd door Guppie op di 31 jul 2012, 15:39, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Serie Code Kwijt..

Codes worden hier niet uitgewisseld ;)
Als je je code kwijt bent, kun je het beste contact opnemen met EA. Hier over is een post gemaakt op de homepage een tijd geleden.
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Serie Code Kwijt..

Ik heb het niet kunnen vinden, een poos geleden had ik het ook geprobeerd om contact op te nemen met EA (vanwege iets anders) maar ik kreeg daar geen enkele reactie op, dus hoe kan ik dat het beste doen?
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Serie Code Kwijt..

Dank je wel, dat gaat wel lukken. Maar nu heb ik een ander probleem, tijdens het installeren van het basisspel geeft de computer een foutmelding aan; dat hij fullbuild0.package niet kan vinden. Op internet is daar van alles over te vinden, behalve een oplossing. Ligt het aan mijn schijf, en moet ik basisspel opnieuw kopen (60 euro :( )
?
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Installeerprobleem

Niemand zal snel reageren, gewoon even afwachten ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Installeerprobleem

Als het aan je schijfje ligt kun je in principe naar EA mailen en een nieuw schijfje halen voor €5, of je kunt je serienummer invullen in EA Origin en het via Origin downloaden, want dan heb je nooit meer de schijf nodig. Volgens mij moet je dan alleen wel alles opnieuw installeren :<
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Installeerprobleem

Het lag uiteindelijk niet aan de schijf, maar aan de kabel van de dvdspeler die om het even uitviel. Kan nu weer vrolijk alles installeren, en ik heb het enige ontbrekende uitbreidingspakket besteld zodat ik na morgen (als hij aankomt) die en degene die daarna moeten kan installeren zodat ik noooooit meer hoef te deinstalleren.

Dank jullie wel allemaal, en Snateraar, volgens mij weten dat heel weinig mensen. Je zou het even op de voorpagina moeten melden zodat iedereen dat weet.

Weergave- en sorteeropties