Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

27 berichten • Pagina 1 van 2

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

video kaart te heet!

hallo,

als ik de sims 3 aan het opladen ben gaat de temperatuur heel snel omhoog van 45 graden naar 95 graden en de temperatuur gaat nog hoger worden als je het gaat spelen.. :cursing

en als ik afsluit gaat de temperatuur weer naar beneden en dan is de videokaart weer 45 graden..
en als ik dan nog gewoon ga spelen dan krijg ik krakend geluid en zwart beeld en dan sluit de pc af zonder melding.. :? wil iemand me helpen dit is zooo iritant :cry :cry

ik heb een nvidia geforce GT 220 1024mb (1280x1024@60Hz)
ik heb bijna alle uitbreidingen ook beestenbende.

gr. jordi_louse

p.s alvast bedankt!!
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: video kaart te heet!

Als je hier (http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx) even de sims 3 test, welke resultaten krijg je dan? Aan de naam van je kaart te horen denk ik dat je kaart totaal de sims 3 niet aankan, en daarom misschien zo oververhit geraakt.

Ik weet dat een nvidia GT450 al zeer slecht is dus denk ik dat dit bij jouw kaart een nog groter probleem kan zijn.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: video kaart te heet!

hee

ik heb het gedaan maar alles moet gewoon goed zijn want bij alles staat een groen vinkje!


CPU
Minimaal: ; [. Als ingebouwde grafische chipsets dan 2,6 GHz Pentium D CPU, of 1.8 GHz Core 2 Duo, of gelijkwaardig] (XP) 2.0 GHz P4 processor of gelijkwaardig (Vista / 7) 2.4 GHz P4 processor of gelijkwaardig
You Have: Intel (R) Core (TM) 2 Quad CPU Q8300@2.50GHz
PASS
Klik hier voor de nieuwste CPU-drivers.

CPU-snelheid
Minimaal: ; [. Als ingebouwde grafische chipsets dan 2,6 GHz Pentium D CPU, of 1.8 GHz Core 2 Duo, of gelijkwaardig] (XP) 2.0 GHz P4 processor of gelijkwaardig (Vista / 7) 2.4 GHz P4 processor of gelijkwaardig
You Have: 2,5 GHz prestaties beoordeeld op: 5,50 GHz
PASS

RAM-geheugen
Minimum: (XP) 1 GB RAM; (Vista / 7) 1.5 GB RAM-geheugen [Als ingebouwde grafische dan 0,5 GB extra RAM-geheugen toe te voegen]
You Have: 3.1 GB
PASS

OS
Minimum: Windows XP (Service Pack 2) of Windows Vista (Service Pack 1) of Windows 7
You Have: Microsoft Windows 7 Ultimate Edition Service Pack 1 (build 7601), 32-bits
PASS
Klik hier voor de nieuwste Windows-stuurprogramma's.

Videokaart
Minimum: 128 MB videokaart, met ondersteuning voor Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5900 of hoger / ATI Radeon 9500 of hoger / Intel GMA 3-serie of hoger)
You Have: GeForce GT 220
PASS
Klik hier voor de laatste video drivers.
Kenmerken: Minimale eigenschappen van je videokaart
Nodig You Have
Video RAM 128 MB 2,2 GB
Pixel Shader versie 2,0 4,1

misschien heb je hier iets aan dat zij hij :$ maar alles was gewoon goed..

misschien weet je nog meer dingen?
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: video kaart te heet!

ik had showtime gedaan maar dat is ook gewoon allemaal goed want dan zegt hij weer ook bij de sims 3 basis:

Gefeliciteerd, uw computer geeft de minimale specificaties vereist om dit product uit te voeren.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: video kaart te heet!

maar dat probleem is ook bij andere spellen zoals gta iv & rollercoaster 3 soaked en wild & shrek forever afther.. maar niet bij de sims 1 of 2
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: video kaart te heet!

Dit lijkt een redelijk groot probleem voor mij, misschien dat je direct hulp kunt vragen bij de experts van EA? Op deze link kan je inloggen op de hoofdsite van EA (met je account van de sims) en dan de knop "praat met een gameadviseur". De rest zou zichzelf moeten uitwijzen.

G4Q
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: video kaart te heet!

Zijn specs staan al op de vorige pagina, maar wel niet zo compleet als een Dxdiag. Verder denk ik dat dit probleem verder ligt dan wij kunnen helpen, aangezien de specs normaal goed zouden moeten zijn.

Daarom dat je best kan proberen om een mail te sturen naar EA en kijken of dit bij hun bekend is of ideeën hebben, en/of laten nakijken bij een winkel of hij defect is.
Legendardisch
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
wo 11 nov 2009, 07:51

Re: video kaart te heet!

Nee, EA Kan NIET helpen omdat dit een computer probleem is,
ik heb een volle Specificatie lijst nodig, van fans tot kast.
een DXDiagnose en de plek waar zijn PC Vandaan komt.
het beste wat ik hem aanraad is of een nieuwe kaart te kopen, of de fan van de videokaart te verwijderen en nieuwe koelings pasta smeren (zoek op google)
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: video kaart te heet!

EA biedt ook professionele hulp aan voor hun klanten bij hardware problemen hoor, hebben ze bij mij ook al regelmatig gedaan. Tenslotte kunnen hun technische mensen alles bevestigen en advies geven.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: video kaart te heet!

oo bedankt voor alle reacties

(daar was ik op aan het wachten (A) )

wat is een koelings pasta?? :sweatdrop

ja want bij mij crashed hij als hij bij de 110 graden is..



p.s ik hoop zo dat het probleem weg gaat hoor :( want dadelijk komen er 2 harstikke leuke uitbreidingen en die wil ik niet missen :swing
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: video kaart te heet!

Dan is het toch echt een serieus probleem dat die echt 110 graden wordt, kan je volgens mij het beste tot het opgelost is niet te veel meer simsen. 110 Is volgens mij het maximum van graden dat een pc kan worden, daarna valt ie sowieso uit voor veiligheidsredenen.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten