Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Foutcode in startprogramma(Launcher)

Hello peopletjes, nou ik start het startprogramma normaal op dan opent het startprogramma en dan komt er een scherm met:

Fout

Er is een fout oprgetreden tijdens het opstarten. Bekijk het logboek voor meer details.

Dus kan iemand mij helpen

Laatst gewijzigd door Sebas. op ma 06 aug 2012, 13:16, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Foutcode in startprogramma(Launcher)

Dat heb ik ook, recht op je taakbalk staan allemaal icoontjes. Als het goed is staat er ook een icoontje van de sims (zo niet, dan moet je even naar een tabblad gaan waar je al die icoontjes kan zien, dan staat hij daarbij.) Klik er met de rechtermuisknop op en klik dan (met links) op herstellen. Dan moet je even wachten en als het goed is start het startprogramma/launcher dan gewoon op!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Mods probleem!

Heey ik heb nu weer een ander probleem ik heb in het de sims 3 mapje het mods mapje even op mijn bureaublad gezet daarna heb ik de sims 3 map veranderd in de sims 3_oud ik heb het mods mapje daarna teruggezet in het Sims 3_oud mapje en de sims 3 startprogramma start gewoon op maar nu zijn mijn mods (package-bestanden) niet geinstalleerd en ze staan gewoon in het packages mapje en ik heb dat resource bestand ook gewoon in het mods mapje staan dus ik heb alles wat ik gedownload heb van MTS opnieuw gedownload en het uitgepakt met winRAR maar als ik ze download van MTS download ik ze als winRAR-Archief bestanden en ik wil ze gewoon als Interner RAR bestand downloaden dus wat moet ik nu doen? (sorry voor pp)
Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Re: Foutcode in startprogramma(Launcher)

Dat kan niet want dan doet de Launcher het niet meer. En ik heb winRAR nu volledig verwijderd dus nu krjig ik ze weer als gewoon internet-RAR bestand maar toen ik deed wat in het 5de bericht stond vroeg de computer bij het verplaatsen van het mods mapje naar het bureaublad of ik het zeker wist want anders konden sommige programma's het niet doen in dat mapje maar ik wist het zeker dus ik klikte op ja van verplaatsen naar het bureaublad dus ik denk dat het aan het mods mapje ligt. Kan iemand mij dus helpen om de mods toch in mijn Sims 3 spel te hebben staan.
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Foutcode in startprogramma(Launcher)

Heu, hoe bedoel je? je hebt toch EEN mapje (geen sims 3 EN sims 3-oud)? Waarom heb je die naam eigenlijk gewijzigd? Ik zou de naam gewoon weer terug doen, en dan kijken of die downloads WEL werken. Want dan ligt het toch echt gewoon aan de nieuwe naam.

Overigens, voor het geval dat je wel twee 'sims' mapjes hebt (wat volgens mij onmogelijk is), dat lijkt mij niet echt handig...
Gebruikersavatar
steventb
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
do 28 jul 2011, 17:37

Re: Foutcode in startprogramma(Launcher)

Ik denk niet dat je er na het lezen van het zevende bericht er nog meer van snapt; wat heeft WinRAR in godsnaam met De Sims 3 te maken?

Je bent een beetje vaag wat je aan je eerste probleem hebt gedaan en haalt beide problemen nu door elkaar; daardoor wordt het verhaal heel vaag...

Als je na het verplaatsen van dat mapje (Sims3_oud) De Sims 3 opnieuw hebt gestart, vind ik het niet gek dat de Launcher het niet doet, die bestanden in Mijn Documenten worden bij installatie aangemaakt en de Launcher kan deze niet aanmaken.

Als je Sims3_oud dan weer in Sims3 of Electronic Arts of whatever het voor het herinstalleren was verandert en weer terugplaatst in Mijn Documenten en die mods er lekker uitlaat, hoort de Launcher het weer gewoon te doen.

(Volgende keer de savegames op het bureaublad plaatsen, er niets mee doen, en na het installeren weer samenvoegen met de nieuwe map ;P.)
Gebruikersavatar
Demikoeliejoelie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
363
Lid geworden op:
vr 19 nov 2010, 23:39

Re: Foutcode in startprogramma(Launcher)

^Niet dat ik weet.. Volgensmij kan het gewoon alleen maar met monkeyhelper of de Modsmap die je zelf moet maken..

Staan de packages nu wel weer in het juiste mapje dan?

C:\Programfiles\Electronic Arts\De Sims 3\Mods\Packages
of
C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\De Sims 3\Mods\Packages

Probeer ze anders weer terug te zetten, en dan te kijken of ze het doen.. Doen ze het niet haal je die modsmap weer weg en zoek je op internet gewoon sims3package bestanden van de gewone package (mods) bestanden die je had. (als die er zijn)

Weergave- en sorteeropties