Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Gratis simpints

Toen ik naar de officiele site ging, kon ik gratis simpoints verzilveren. Heb eht nu gedaan, maar ik weet niet hoe het komt. Dus mijn vraag is of iemand dit ook heeft? Misschien is het anders door EA zelf gedaan. Dus, heeft iemand dit ook?
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Gratis simpints

Heb je de officiële game geregistreerd op de site? EA had 'beloofd' (iig, ze hadden het gezegd in een van hun mails ofzo, ergens.) dat als je je game registreert je gratis 1000 simpoints kunt verzilveren. Als je de game niet hebt geregistreerd, heb ik geen flauw idee. Misschien houd EA van je? 8-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Gratis simpints

Het kan volgens mij ook zijn dat alles verlopen is, je moet dan even kijken op de blaadjes die bij dat spel zaten.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Gratis simpints

Dat van als je je game registreert weet ik, maar dat is het niet. Ik heb de game nu al maanden en dus al maanden gerigstreerd, maar ik kon gewoon opeens 1000 simpoints verzilveren? Achja, het is nu zo, nu heb ik mooie haartjes en kledij bijgekocht =D

EDIT: Op de homepage staat er iets over gratis 1000 simpoints. Dat was dus volgens mij wat ik bedoelde.
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams

Weergave- en sorteeropties