Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Huishouden laadt niet meer

Heeeee!

Sinds een overschot aan vrije tijd ben ik maar weer gaan simsen, maar nu laadt mijn net gecreëerde huishouden niet... In CAS werkt alles prima, maar zodra ik dan verder ga (naar het scherm waar je relaties kunt aanpassen) blijft het spel maar laden. Maar goed, het is inmiddels al bijna een uur dat ik hetzelfde scherm krijg, met de simpele melding 'Bezig met verwerken'.
Enige tijd terug had ik hetzelfde probleem, toen dacht ik dat het lag aan mijn spel, dat soms nog wel eens weg wil vallen zonder goede reden, maar ik begin nu steeds meer te vermoeden dat het eraan ligt of ik een huisdier in mijn huishouden heb of niet. De huishoudens waarbij ik wel huisdieren heb laden namelijk niet en de rest werkt gewoon prima. Ik krijg dus geen foutmelding ofzo, maar het spel blijft voor eeuwig laden.

Ik heb zelf al even op internet rondgekeken naar een oplossing, maar heb niets kunnen vinden. Mijn spel is up-to-date, dus daar kan het iig niet aan liggen.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Huishouden laadt niet meer

misschien moet je proberen om beestenbende opnieuw te installeren. ik weet niet of het echt de oplossing is, maar aangezien het telkens gebeurt als er een huisdier in de familie zit is het denk ik wel de moeite waard om het iig even te proberen. :)

Weergave- en sorteeropties