Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Evelien
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
wo 27 jan 2010, 15:10

Help! Vermisde grafsteen/urn!

Een van mijn sim is gestorven door ouderdom. Ik wou het graf verplaatsen naar het kerkhof, maar nu kan ik de urn (of hoe je het ook noemt) niet meer vinden! Ik heb echt ieder hoekje afgezocht maar ik hem niet vinden. Nu blijft dus het spook in mijn huis. Ik heb ook gekeken in mijn familie inventaris maar daar is hij ook niet.

Wie heeft een oplossing voor mijn probleem?

Alvast bedankt!
Een dag zonder Sims is.....
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Help! Vermisde grafsteen/urn!

Volgens het officiële forum schijnt er een optie bij het mausoleum te zijn(het gebouw op de lot), nam. 'Manage Dead'. Daarmee kun je informatie over de dode opvragen. Sommigen zeggen ook dat je daarmee een grafsteen kunt terugkrijgen, maar dat moet ik nog even gaan testen.
Hier iig de link naar het topic.
http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/31716.page

Ik ga het zo voor je testen, dus ik ga eerst even een proefkonijn zoeken :twisted


Edit: Fijn, sims kapot, kan het dus niet testen >:U

Volgens mij moet je een goede relatie met de overleden sim hebben gehad om een grafsteen mee te kunnen krijgen bij het mausoleum.
Ik hoop dat het helpt ;)
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Evelien
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
wo 27 jan 2010, 15:10

Re: Help! Vermisde grafsteen/urn!

@Snateraar: helaas had mijn huidige sim geen goede band met de overleden sim. Maar het probleem is opgelost.

Er ging een andere sim dood en spontaan kwam de vermisde urn weer boven water! :woot

Heel vaag maar ja probleem opgelost dus een :slotje graag
Een dag zonder Sims is.....

Weergave- en sorteeropties