Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Sims 3 Diesel Disc niet gevonden

Hey hey, sinds net doet mijn sims het niet, of in ieder geval, totdat ik ergens ben waar ik de families kies. Dan moet ik de "disc" invoeren, terwijl deze er gewoon in zit. Ook als ik de disc eruit haal, schoon maak en hem er opnieuw in doe geeft hij hetzelfde aan. Ik baal er vreselijk van. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Foto: (de achterste dingen maken niet uit, dat is van de CC Magic die ik gebruik, daar draait me game al maanden mee, en die blijft up-to-date. Het komt ook niet door mijn downloads, want alles wat nieuw was heb ik weer verwijderd)

Afbeelding
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: Sims 3 Diesel Disc niet gevonden

Heb je je computer al eens herstart?? Soms is dat even nodig als je iets hebt geïnstalleerd. Anders zou je nog kunnen proberen om Diesel te deïnstalleren en opnieuw te installeren. Ik heb zelf dit probleem niet, dus als dit niet helpt zou ik het ook niet weten :<
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims 3 Diesel Disc niet gevonden

Ik zelf heb net ook even rond gezocht, en iemand anders had het ook, haar werd het aangeraden om deze mod te gebruiken. Ik heb hem net in mijn game gezet, en tot mijn grote opluchting werkt alles weer. Typisch EA weer dat zoiets moet gebeuren ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
YannickLOVESDesims
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
329
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 16:03

Re: Sims 3 Diesel Disc niet gevonden

Simmielove schreef:Ik zelf heb net ook even rond gezocht, en iemand anders had het ook, haar werd het aangeraden om deze mod te gebruiken. Ik heb hem net in mijn game gezet, en tot mijn grote opluchting werkt alles weer. Typisch EA weer dat zoiets moet gebeuren ><
Met die mod moet je alsnog een CD hebben, maar hij zorgt er geloof ik wel voor dat je die melding niet meer krijgt
AfbeeldingAfbeelding

Weergave- en sorteeropties