Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
JensWind
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
do 25 aug 2011, 14:15

Help, mijn sims kunnen geen kinderen meer maken???

Sinds 16 Juni is dit probleem gekomen: mijn sims kunnen geen kinderen meer maken???
O Jaa doen lukt gewoon wel maar als ze een kind willen maken, zijn ze bezig en dan ineens staan ze naast het bed/buiten en dan kan je het wel gewoon vergeten zeg maar.Heb het al geprobeert andersom, met de vrouw ( ze wonen niet samen ) werkt ook niet.

Heb net hun huizen verbouwd naar mijn smaak, lijkt me niet de oorzaak te zijn.

Help me astjeblieft met dit, want ik wordt gek hiervan dat dit ineens gebeurt!!!
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Help, mijn sims kunnen geen kinderen meer maken???

Heb je dan iets speciaals gedaan ergens rond 16 juni, zoals je spel geüpdatet of een nieuw uitbreidingspakket geïnstalleerd?

Gebeurt dit trouwens ook als je dit met twee andere sims in een andere buurt doet?

Laatst gewijzigd door Rudy op ma 18 jun 2012, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Help, mijn sims kunnen geen kinderen meer maken???

Ik heb dit nog niet gehad met kinderen "maken"maar wel gewoon met slapen dat ze ineens uit hun bed zapten en niet meer gingen slapen.Ik heb toen het bed verkocht en een nieuw bed gekocht en toen was het weg.Soms wil het ook weleens helpen om je familie even uit huis te plaatsen en dan weer terug. :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Help, mijn sims kunnen geen kinderen meer maken???

Het kan misschien ook door de store dingen komen. Bij de exchange werken alle dingen niet meer heb ik gelezen, als je je game is laat draaien zonder store downloads, gebeurt het dan ook nog?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
JensWind
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
do 25 aug 2011, 14:15

Re: Help, mijn sims kunnen geen kinderen meer maken???

Nope dat is 100% niet mogelijk want ik heb alles via bol.com besteld, dus daar kan het niet aan liggen lijkt het mij.

Heb net op het forum op de de sims 3 site geplaats mijn probleem bij het onderwerp bugs van simguru nieta of hoe ze ook heet.. misschien heeft hij/zij wel een oplossing?
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Help, mijn sims kunnen geen kinderen meer maken???

ik heb dit probleem zelf ook, maar al sinds showtime. als mijn sims klaar zijn met eten houden ze er plotseling mee op en staan ze naast de tafel. ook als de een al klaar is en de rest nog halverwege, houden ze allemaal op. erg irritant, net als dat ik maar 4 dingen kan koken (hotdogs, herfstsalade, boterham met pindakaas en jam en macaroni met kaas), ook als mijn kookvaardogheid erg hoog is en meerdere recepten heb geleerd.

Weergave- en sorteeropties