Ik denk dat je het waardeert dat we eerlijk zijn.. anders schiet je er nix mee op.. .. je bent niet de eerste hoor.. laat maar horen als je er niet uit komt.. ik ben voorlopig on-line..
Sims 3 verwijderen
---------------------------
1. In config.scherm>programma's verwijderen:
a. Eerst in omgekeerde volgorde de pakketten (nu WA) verwijderen
b. Dan De Sims3 basisgame verwijderen
c. EA download manager verwijderen. Het kan zijn dat je er twee hebt staan in config.sch-software
je kan er dan maar 1 verwijderen en dan moet je je pc opnieuw opstarten
dan zal de andere ook weg zijn. wel ff controleren.
2. Check of map 'Electronic Arts' weg is uit:
a. c:\programdata
b. c:\Program Files\ (hier stond Electronic Arts\EADM\)
c. de plek waar je de sims 3 geïnstalleerd had
3. Check deze registry keys:
a. in de HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\ folder: als die er nog staat,
r-click 'The Sims 3' folder en delete.
b. in de HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Sims\ folder: als die er nog staat, r-click 'The Sims 3' folder
en delete.
c. in de HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall map:
delete als het er nog staat
• {C05D8CDB-417D-4335-A38C-A0659EDFD6B8}
d. in de HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ map: delete als ze er nog staan
• .Sims3
• .Sims3Pack
• Sims3
• Sims3Pack
4. Delete de deïnstalleer files:
a. Deze Computer: c:\Program Files folder openen. Onder Extra/Tools (engels) ga naar opties/options,
beeld/view, dan "Show hidden files and folders"/"toon verborgen bestanden"
b. Open de map 'InstallShield Installation Information' en delete als deze map er staat:
• {C05D8CDB-417D-4335-A38C-A0659EDFD6B8}
.. met stap 4 bedoel je verborgen mappen zoeken ..'neem ik aan'.. dat is denk ik niet nodig als je al die andere mappen al weg hebt.. maar het zekere voor het onzekere is nooit verkeerd natuurlijk..
kyta1702 schreef:met stap 4 bedoel je verborgen mappen zoeken ..'neem ik aan'.
Klopt. Natuurlijk moet het weg zijn, maar het kan nooit kwaad. Stap 3 en 4 heb ik trouwens uit de manual uninstall van de sims3 supportwebsite (https://easims.custhelp.com/cgi-bin/eas ... QWUj&p_li=)
Dat is een afwijking van mij: ik maak van zoiets als dit meteen een stappenplan-achtig-iets. Zodat ik het voortaan weet.
Ben nu klaar met de 4 stappen van het verwijderen. Nu weer installeren. Maar daar heb ik een vraag over. Je schreef 'alles op nieuw instaleren.. en als laatste patchen'. Mis ik dan niet de andere patches? Als ik het goed begrijp dus meteen na de basisgame WA installen en niet eerst patchen? En dan alleen de laatste patch? Of moet ik handmatig alles, dus ook de tussenliggende patches, installeren?
ja een patch word alleen maar groter dus verie 1 word geup-date met versie 2 ..waar 1 dus al in zit.. (snappie).. die kun je dus als laatste instaleren.. en verder doe je het goed hoor..
Yeay, je bent terug!
Nee, ik snap het niet geheel, want ik heb ergens gelezen dat je élke patch vanaf het begin moet installeren. Maar dat geeft niet, ik laat me door jou leiden!
Als ik het begrijp moet ik dus het volgende doen:
1. Sims3 basis installen (wat trouwens verrektes lang duurt nu)
2. sims 3 WA installen
3. launcher openen en vanuit daar updaten met whatever er aangeboden wordt.
Op de cd van WA staatde nieuwste patches van toen .. zeg maar .. en ea manager zal deze patch automatisch weer updaten met de nieuwste patch.. eigenlijk gaat dat automatisch..