Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

26 berichten • Pagina 2 van 2

suspicious:3
Mest analist Mest analist

Re: als camera zich in kleine ruimte bevind, valt het spel u

.. Ik heb nu wel een vreemde ontdekking gedaan, ik heb zo'n stikker op mijn laptop zitten, daarop staat dat ik
" intel HD graphics " heb.. Ik spitte net even dingetjes door, ga ik naar program files (x86)
Staat er intel, ik daar op klikken, staan er vier mappen.. Bij 3 daarvan staat alleen uninstall, klik op de bovenste staan twee van zulke kladblok bestandjes.( al die bestanden waren er al op, toen ik de laptop kreeg, dit laatste waar ik op klikte is vanaf denk ik dat ik de laptop heb, of met de windows updates meegekomen) Ik op de eerste klikken, te veel tekst XD klik op de volgende staat er opeens daar dat ik :
* Product: Intel(R) Chipset Device Software
* Release: Production Version
* Version: 9.2.0.1030
* Target Products: Intel(R) 6 Series/C200 Series Chipset Family
* 2nd generation Intel(R) Core(TM) processor family
* Date: April 15 2011
Dus ik denk, wtf.. Nou ik ga weer naar die intel site, klik op 5 series dinges.. ik op dat exe bestand klikken enz. krijg ik helemaal geen scherm dat het verkeerd is gegaan, nee er stond, om de installatie te voltooien, klik op voltooid (of zo iets.. ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel)

Dit vind ik heel raar...

Ik ga denk ik zeker met m'n vader overleggen, dan gaat ik denk naar die vriend van ons.. En anders inderdaad naar een computer zaak..
Afbeelding
Lisa is de naam

oké, vandaag is het helemaal raar, in plaats van uit te vallen geeft ie dit aan:

Afbeelding

...
Nu ligt het opeens aan sims? of...??

(fail, ea staat in de link XD)

EDIT: en wat ik ook wel raar vind, ik speelde na die rare meldingen.. Hij bleef zonder vast staan, uitvallen, etc. Totdat ik een kind ging adopteren...
Dit is ook zo bij mijn andere familie, daar is een vrouw zwanger, en wat gebeurt er, hij gaat vast staan.. :hamer
Afbeelding
Lisa is de naam

solitaryground schreef:Het BSOD (Blue screen of death) geeft aan dat je videodrivers niet in orde staat. Mocht updaten echter niet helpen, dan kan het ook mogelijk zijn dat de videokaart oververhit raakt.
Dit is te controleren met behulp van een programma, maar ik ben even kwijt hoe dat programma heet.
als je de naam zou weten, alsjeblieft hier neer zetten.. ;0
Afbeelding
Lisa is de naam

...

oké, wat ik nu heb gedaan:
Ik heb sims 3 wereldavonturen en sims 3 van de computer gehaald.
toen heb ik alleen sims 3 geïnstalleerd, verder heb ik mijn instellingen niet veranderd. Hij deed het gewoon zonder uit te vallen/vast te lopen.. Ook toen ik een kind adopteerde, geen probleem. Zelfs niet toen mijn sim zelf zwanger werd.. Geen probleem
Wat ik daarna wel heb gedaan is de de "scherpte" van de sim verandert, van laag naar gemiddeld.
Soms loopt ie heel eventjes vast, maar verder heb ik geen enkel probleem. Nog niet althans, dus ik snap niet waarom hij eerst zulke problemen gaf, en waarom hij dat nu niet meer geeft, of moet dat nog komen? Komt het misschien omdat de wereld te groot wordt, en dat op een gegeven moment mijn laptop, iets daarin, het niet aan kan?
Afbeelding
Lisa is de naam

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie