Ik schrok al !kyta1702 schreef:NIET de spellen weghalen hoor...![]()

Doe ik eerst.misschien moet je ff kijken of het spel het nog doet..
Dan downloads terug en alleen DCBackup checken.
202 berichten • Pagina 8 van 11
Ik schrok al !kyta1702 schreef:NIET de spellen weghalen hoor...![]()
Doe ik eerst.misschien moet je ff kijken of het spel het nog doet..
Ben ik nog mee bezig. Heb een aantal bestanden die problemen gaven weggehaald. Die waren nota bene zeker weten legaal (kerstdingen), maar goed.kyta1702 schreef:dan gaan we de downloads weer instaleren net als net en controleer je de DCbackup map..
Owkey, ja natuurlijk het is etenstijd.hiki schreef:Kyta is er zo weer
de hele map die de game zelf bevat, dus op de c-schijf (bij mij in c:\Programs\Games\Sims3\De Sims 3\ en c:\Programs\Games\Sims3\De Sims 3 Wereldavonturen\)kyta1702 schreef:hoe bedoel je..... wat heb je allemaal gecontroleerd dan..
Welke? c:\Programs\Games\Sims3\De Sims 3 Wereldavonturen\mods en \Documents\Electronic Arts\De Sims 3\DCBackup\ ?Om het duidelijker te maken is dit programma gemaakt om deze 2 mappen na te kijken..
Bedoel je nu het spel, maar dan zonder mijn eigen sims nog?start de handel op
Had nog niet het spel helemaal opgestart... eerst de downloads die conflicten gaven eruit gezeefd.kyta1702 schreef:ja je moet eerst kijken of je downloads wel werken... als het goed is heb je je spel al een paar keer op gestart zonder cinflicten met downloads
Dat doe ik dan eerst zonder mods map en daarna nog eens met de mods map.. en nu moet je kijken of je mods map het goed doet.. dus opstarten
Zal me eerst melden voor ik daaraan begin.en daarna kun je je buurt terug zetten om te kijken of die het ook nog doet
Dank je! vind het best spannend!voor deze ga ik echt duimen..
En wat zet ik dan terug hiervoor? Alleen de mappenjep .. dat kun je nu teug zetten