Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

202 berichten • Pagina 8 van 11

ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

Re: Update 2.5.12.004002 date niet up

kyta1702 schreef:dan gaan we de downloads weer instaleren net als net en controleer je de DCbackup map.. :wink
Ben ik nog mee bezig. Heb een aantal bestanden die problemen gaven weggehaald. Die waren nota bene zeker weten legaal (kerstdingen), maar goed.
Kyta

hoe bedoel je... :omg .. wat heb je allemaal gecontroleerd dan.. :wink

Om het duidelijker te maken is dit programma gemaakt om deze 2 mappen na te kijken.. en niet om andere dingen na te kijken .. je moet ff gas terug nemen.. :laugh .. die bestanden kent het programma niet en het kan dus ook niet beoordelen of het goed is .. als je in deze twee mappen geen fouten meer hebt zou ik zeggen start de handel op..het kan ff duren maar dat is geen probleem.. :wink
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

kyta1702 schreef:hoe bedoel je... :omg .. wat heb je allemaal gecontroleerd dan..
de hele map die de game zelf bevat, dus op de c-schijf (bij mij in c:\Programs\Games\Sims3\De Sims 3\ en c:\Programs\Games\Sims3\De Sims 3 Wereldavonturen\)
Om het duidelijker te maken is dit programma gemaakt om deze 2 mappen na te kijken..
Welke? c:\Programs\Games\Sims3\De Sims 3 Wereldavonturen\mods en \Documents\Electronic Arts\De Sims 3\DCBackup\ ?

Je hebt gelijk, ik moet gas terugnemen. Ben nu op het punt 'ik kan er niet bij dat dit mijn hele dag aan gort heeft geholpen' :cursing
Daarom ben ik helemaal blij dat je me helpt. Had het anders misschien niet gedaan :sad
start de handel op
Bedoel je nu het spel, maar dan zonder mijn eigen sims nog?
Kyta

ja je moet eerst kijken of je downloads wel werken.. als je alles tegelijk doet dan kun je er ook niet achter komen waar de fout zit.. als het goed is heb je je spel al een paar keer op gestart zonder cinflicten met downloads.. en nu moet je kijken of je mods map het goed doet.. dus opstarten.. en daarna kun je je buurt terug zetten om te kijken of die het ook nog doet ..
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

kyta1702 schreef:ja je moet eerst kijken of je downloads wel werken... als het goed is heb je je spel al een paar keer op gestart zonder cinflicten met downloads
Had nog niet het spel helemaal opgestart... eerst de downloads die conflicten gaven eruit gezeefd.
.. en nu moet je kijken of je mods map het goed doet.. dus opstarten
Dat doe ik dan eerst zonder mods map en daarna nog eens met de mods map
en daarna kun je je buurt terug zetten om te kijken of die het ook nog doet
Zal me eerst melden voor ik daaraan begin.

Here goes!
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

Met de nagekeken en goedbevonden downloads start het spel op, ik kan een nieuwe buurt (sunset valley) laten maken, krijg dan een filmpje van de buurt en moet een sim maken of huishouden kiezen. So far so good.

Mods map en bestand Resource.cfg teruggezet in de map van WA. Sims3dashboard IN die mods map laten kijken, geen melding (nou ja, ik heb er ook maar 2 want de 'no blocks when nude', of hoe heet dat irritante ding werkte al niet).
Laat die map dus staan en ga nu weer opstarten.
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

Het lijkt allemaal te werken! :biggrin Kan ook browsen door de families die er al staan, zelfs 2 die blijkbaar uit de downloads (huizen) komen.

Ik durf het haast niet te vragen..... :blush ... maar denk je ... wellicht... dat ik... dat ik... mijn sims terug mag gaan zetten? :oops: :blush :blink :confused
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

voor deze ga ik echt duimen.. :thumbsup
Dank je! vind het best spannend!
jep .. dat kun je nu teug zetten
En wat zet ik dan terug hiervoor? Alleen de mappen
\Saves\SunsetValleyDixyDreamer.sims3\
en \Saves\SunsetValleyDixyDreamer.sims3.backup\ ?
Of andere mappen ook, zoals de map SavedSims ?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie