Ja, je hebt alle nieuwe patches.
Versie 0.0.0.0. in het startprogramma zegt trouwens weinig over je gameversie.
Je skuversion bestand laat namelijk wel zien dat deze is bijgewerkt.
Dat je nog versie 0.0.0.0. ziet in het startprogramma heeft misschien met een oude versie van de EA Download Manager te maken. Maar op zich levert dit verder geen problemen voor jou op, dus ik zou me er niet als te druk om maken.
Spel werkt niet meer: dan maar naar windows 7??
124 berichten • Pagina 7 van 7

Re: Spel werkt niet meer: dan maar naar windows 7??
Ik las al ergens (geloof het Amerikaanse forum) dat er een nieuwe EA DM is met wat problemen. Maar die heb ik nog niet gezien voor onze (NL) versie.Nefje schreef:Ja, je hebt alle nieuwe patches.
Versie 0.0.0.0. in het startprogramma zegt trouwens weinig over je gameversie.
Je skuversion bestand laat namelijk wel zien dat deze is bijgewerkt.
Dat je nog versie 0.0.0.0. ziet in het startprogramma heeft misschien met een oude versie van de EA Download Manager te maken. Maar op zich levert dit verder geen problemen voor jou op, dus ik zou me er niet als te druk om maken.
Enfin: ben altijd blij als alles nog werkt na patchen, ik de spullen nog heb en mijn families

Wat er nu weer aan de hand is: een van de Kwana's is ouder geworden terwijl de zoon in een club zat. Erna wordt die zoon steeds onzichtbaar en interacties werken niet meer. OOk de andere gasten in de club zijn onzichtbaar, dan weer allemaal even terug en weer snel onzichtbaar.
En de Kwana's thuis:

enfin: hopelijk werkt het morgen weer
En de Kwana's thuis:

enfin: hopelijk werkt het morgen weer

Ik heb de kwana's gelukkig kunnen redden door 2 maal Buurt Bewerken, andere actieve familie nemen, toen weer naar De kwana's en alles reset met reset Sim
Hopelijk werkt het morgen ook nog goed
Hopelijk werkt het morgen ook nog goed