Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

53 berichten • Pagina 2 van 3

Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Versie 0.0.0.0 wat is de oplossing.

Over een maandje komt weer een patch met Fast Lane.
Maar misschien dat alleen ambities eraf halen en opnieuw installeren al helpt. :S
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Zemm schreef:Over een maandje komt weer een patch met Fast Lane.
Maar misschien dat alleen ambities eraf halen en opnieuw installeren al helpt. :S
Ik zal morgen ofzo even kijken: ben nu te boos en zin de comp uit het raam te gooien :fluit
Afbeelding
Nefje
Podium hulp Podium hulp

Zemm schreef:^Kan, maar dan moet hij/zij wel een error erbij hebben dat de uitbreiding niet compatible is met het basisspel. Dan helpt het inderdaad wel.

Als je de error niet krijgt, zou je in dit topic kunnen kijken. http://forum.sims3nieuws.nl/viewtopic.php?f=34&t=2772
Het ene komt volgens mij niet voor zonder het ander in dit geval.
Van alle gevallen die ik heb gezien in ieder geval niet. En als slechts eentje werd genoemd (dat betekent natuurlijk niet dat er slechts van 1 sprake was), dan was het updaten voldoende.

Wat me trouwens wel opvalt is dat alleen Nederlandse simsfans aan de slag gaan met dat exe bestand. Voor de Amerikanen is updaten voldoende en soms wordt ook nog de nieuwste versie van EA Downloadmanager aangeraden. Meer melden de simguru's niet en meer is ook niet nodig om hun problemen op te lossen.

Op het Nederlandse officiële forum zie ik de laatste tijd mensen die na het updaten opeens de volgende foutmelding krijgen: Service initialization failed (met foutcode en dan in het Nederlands). Vreemd genoeg heeft geen enkele Amerikaan of Simguru het hierover.
Je zou toch beginnen te vermoeden dat het aan de versie van De Sims 3 ligt (dat regio 2 niet meer goed communiceert met regio 1 voor de latere games), maar aan de andere kant zijn er genoeg Nederlanders waarbij updaten gewoon goed werkt.

Ik ga maar eens op het Duitse forum kijken of ze dezelfde problemen hebben. Niet dat we er iets mee opschieten als er een verband is, maar de fansites kunnen dan wel patch 4.2 sterk afraden voor Europeanen en hopen dat EA Games het oppakt.

Trouwens, @ hiki
Ik neem aan dat die 1.4 een typfout was en je 1.14 bedoelde?
Heb je voor de zekerheid je gameversies gecontroleerd in het skuversion tekstbestand?
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Ik heb nu ook geprobeerd mijn comp terug te zetten naar het moment voor ik ging proberen de Sims 3 basis op te daten en nog steeds werkt het niet allemaal.

Krijg nu allemaal foutmeldingen als iets met Core blablabla en die Service initialization failed die Nefje noemt heb ik geloof ik nu ook.

Ik smijt van de week wel alles eraf: ben het wel helemaal zat nu. :fluit
Afbeelding
Nefje
Podium hulp Podium hulp

De melding 'Het spel kan niet gestart worden. Initialisatie van service is mislukt (0x6224dd27)' ligt waarschijnlijk aan de cache bestanden.
Het is dan ook aan te raden om deze te verwijderen:
Nichaedemus schreef:When game cache files have become too large and unwieldy, it is usually a good idea to clear them before relaunching the game. This is especially true when adding or removing custom content from the game. The following cache files can be found in MyDocuments/Electronic Arts/The Sims 3:

CASPartCache.package
CompositorCache.package
ScriptCache.package
SimCompositorCache.package

Deleting them should force the game to reload the most current graphics and script data in a pristine state. It is perfectly safe to delete the cache files as the game will automatically regenerate them each time.
Nadat je deze cache bestanden verwijderd hebt, is het aan te raden om ook alle bestanden in de Worldcache map te verwijderen.
Deze map vind je ook in: (Mijn) Documenten\Electronic Arts\De Sims3
Je zult deze map in de regel niet hebben als je nog geen andere buurt hebt gedownload. In dat geval is het dus voldoende om enkel de eerder genoemde cache bestanden te verwijderen.

Het kan ook aan de andere standaard bestanden liggen of wellicht bestanden die je zelf hebt toegevoegd. In dat geval moet je een back-up maken van je spelbestanden (Downloads, SavedSims, Saves, Recorded Videos en Screenshots).
Vervolgens verwijder je de inhoud van de hele Sims 3 map in (Mijn) Documenten en start je het spel zonder op zodat alle mappen en bestanden opnieuw worden gemaakt.
Je back-up kan je nu weer terugplaatsen in de daarvoor bestemde mappen.

Het spel zou nu zonder de foutmelding moeten opstarten.
tarac
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

De fout met het versienummer 0.0.0.0 ontstaat (bijna) altijd bij gedownloade spellen.
Je kunt proberen het bestandje Version.tag te verwijderen (Mijn documenten - Electronic Arts - de Sims 3) en dan opnieuw je spel te starten, maar ik geef je weinig kans van slagen.

De update wijzigt bestanden in de directories van de Sims 3, ook de startbestanden zoals TS3 (Sims 3 basis), Sims3EP01 (Wereldavonturen), Sims3EP02 (Ambities), Sims3Sp01 (Luxe Accessoires).
Het terugzetten van de originele startbestanden zal dan dus niet meer helpen en een fout veroorzaken.
Alle gedownloade sims 3 spellen die nog met een crack werken, hebben hier last van.
Probeer een nieuwe te vinden op basis van een PowerIso-bestand.

Verder vrees ik toch echt dat je de oude installaties grondig moet verwijderen en opnieuw moet installeren. Plaats geen cracks en wacht tot alles is geupdate.
De crack die je bij je download kreeg is niet geldig meer. Zoek er 1 die geschikt is voor de laatste versie.
Plaats ook alleen een crack in je hoogste uitbreiding.
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

ik heb het probleem nu ook met versie 0.0.0.0,
alleen is het bij mij ontstaan nadat ik mijn sims opnieuw had geïnstalleerd (zie topic: scherm wordt zwart en verder gebeurt er niets...) Ik heb al van alles geprobeerd, ea download manager opnieuw installeren, de bin bestanden kopiëren... het gekke is dat de vorige keer dat er een accesoirespakket en een uitbreidingspakket op komst waren ik ook geen sims kon spelen en dat dat ook pas opgelost is nadat het accesoirepakket uitgekomen is, als dat zo doorgaat heb ik helemaal geen zin meer in simsen :(
Afbeelding
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

Omg, ik wilde een paar dagen geleden sims openen en toen ging dat niet. Er stond telkens dat de huidige blabla niet compatibel was met het basisspel. Standaard. Ik patchte even maar er stond nog steeds dat het niet compatibel was. Ik verwijderde ambities en installeerde het opnieuw, en nu heb ik versie 0.0.0.0
Echt om gekk van te worden !!!
Afbeelding
Zemm

Wil je de inhoud van
C/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3/Game/Bin/skuversion.txt en
C/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3 Ambities/Game/Bin/skuversion.txt
hier kopiëren.

Dan zal ik wel de downloadlink van de patch zoeken die je nodig hebt. En misschien dat hij het dan weer doet. :)
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

GameVersion = 1.12.70.006002
Code:0.RL-2.0.104
Asset:1.Content.rl.12
Thumbnails:1.Thumbnail.dl.1216
TCC:1.TCC.dl.2131
CiderVersion#003740

en

GameVersion = 4.0.87.006001
Code:0.RL-2.0.104
Asset:1.ep2-0.rl.5
Thumbnails:1.Thumbnailep2.dl.127
TCC:1.TCC.ep02.137
CiderVersion#003828
Afbeelding
Zemm

Het zijn wel de patch versies die bij elkaar horen. :S Dus eigenlijk zou hij de error niet moeten geven.

Misschien dat dit helpt: http://www.sims3nieuws.nl/2010/07/09/mo ... s-3-patch/

Anders kan je je spel nog updaten met dit programmaatje: http://nene.modthesims.info/download.php?t=409829
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Afbeelding

Zo is dit gekomen:

1) Fast Lane patch geïnstalleerd, toen was mijn spel niet compactible met de game want er was een uitbreiding nodig blablabla
2) Teruggezet op deze manier(dit werkte ook met de update 4.2)
-Naar 'deze computer' gegaan, dat sims-icoontje geopend, naar 'bin' gegaan, alles gekopiëerd
-Terug naar 'deze computer', program files geopend, EA games, sims 3 ambities, game, bin en weer geplakt
EN TOEN POEf
dat ene plaatje :sneaky
Afbeelding
Nefje
Podium hulp Podium hulp

Heb je al de EA Download Manager opnieuw geïnstalleerd (nieuwste versie)?

Zou je daarnaast de gameversie van De Sims 3 kunnen vertellen?
De gameversie staat in de volgende tekstbestand achter "GameVersion =":
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin\skuversion.txt

Weergave- en sorteeropties