Maar misschien dat alleen ambities eraf halen en opnieuw installeren al helpt.

53 berichten • Pagina 2 van 3
Ik zal morgen ofzo even kijken: ben nu te boos en zin de comp uit het raam te gooienZemm schreef:Over een maandje komt weer een patch met Fast Lane.
Maar misschien dat alleen ambities eraf halen en opnieuw installeren al helpt.
Het ene komt volgens mij niet voor zonder het ander in dit geval.Zemm schreef:^Kan, maar dan moet hij/zij wel een error erbij hebben dat de uitbreiding niet compatible is met het basisspel. Dan helpt het inderdaad wel.
Als je de error niet krijgt, zou je in dit topic kunnen kijken. http://forum.sims3nieuws.nl/viewtopic.php?f=34&t=2772
Asjeblieft laat dat werken, anders moet ik inderdaad hem opnieuws instalerenJustMyLife schreef:Je moet ook de patch voor je basisgame gebruiken.
Nadat je deze cache bestanden verwijderd hebt, is het aan te raden om ook alle bestanden in de Worldcache map te verwijderen.Nichaedemus schreef:When game cache files have become too large and unwieldy, it is usually a good idea to clear them before relaunching the game. This is especially true when adding or removing custom content from the game. The following cache files can be found in MyDocuments/Electronic Arts/The Sims 3:
CASPartCache.package
CompositorCache.package
ScriptCache.package
SimCompositorCache.package
Deleting them should force the game to reload the most current graphics and script data in a pristine state. It is perfectly safe to delete the cache files as the game will automatically regenerate them each time.