Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Cynthia
Orgaandonor Orgaandonor

Mijn spel bevriest steeds...

Ik heb al een paar weken problemen tijdens het spelen van Sims 3.
Ik kan een poosje rustig spelen, maar dan opeens lijkt het wel of het spel bevriest en krijg ik er geen beweging meer in. Ik zie de bomen en bloemen ed wel heen en weer waaien en dat groene ding boven mijn sim d'r hoofd zie ik nog glimmen, maar ik kan niets meer.

Ik heb de originele spellen. Ik heb wel aardig wat downloads, zou het daaraan kunnen liggen?
Mijn laptop is verder helemaal geschikt om mee te simmen en de driver van de videokaart heb ik pas geupdate.

Help! :(
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Re: Mijn spel bevriest steeds...

Ik heb hioer ook last van. Ik heb wel een idee door welke download dat komt bij mij, heb n.l. wat openbare gebouwen gedownload van ATS3, en daar zat vast eentje tussen die niet hjelemaal klopte. Daarna begonnen de bevriezingen. Het waren maar 3 gebouwen, dus het is nioet zo'n rap als ik ze verwijder. Moet het alleen nog een x doen... xD
Cynthia
Orgaandonor Orgaandonor

JustMyLife schreef:Ik geloof dat Delphy een programma heeft gemaakt om corrupte downloads te vinden. Je kunt hem vinden op MTS.
Ja, dat programma heb ik al en zelfs al gebruikt. Ik heb er ook nog wat Sims 2 packages
uit gevist, haha!
Hikari-desu schreef:Ik heb hioer ook last van. Ik heb wel een idee door welke download dat komt bij mij, heb n.l. wat openbare gebouwen gedownload van ATS3, en daar zat vast eentje tussen die niet hjelemaal klopte. Daarna begonnen de bevriezingen. Het waren maar 3 gebouwen, dus het is nioet zo'n rap als ik ze verwijder. Moet het alleen nog een x doen... xD
Oh, die heb ik dus ook en aangezien ik ze toch niet gebruik, zal ik ze er maar eens uit zien te vissen.

Ik heb ook ontdekt dat als ik de Version.tag uit de \Documents\Electronic Arts\De Sims 3 map haal voor ik begin te spelen, dat dat aanzienlijk scheelt. :)
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

bedankt voor de tip! Ik heb m maar verplaatst i.p.v. verwijderd, je weet maar nooit. Gwn ergens in documenten gezet. Ik zal kijken!

EDIT: Wow, dat scheelt! Ik heb m eruit gehaald tijdens het spelen en ik heb nergens last van. Nogmaals bedankt!

Weergave- en sorteeropties