Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Lolatjelol
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
do 28 jun 2012, 18:31

ik vind mn foto's niet

Hoi allemaal ik weet niet echt of dit in de juiste categorie vragen is, maar ik wist niet waar ik 't anders moest plaatsen sorry hiervoor

ik heb een Mac computer, een imac, en daarop speel ik dan ook de sims. maar als ik een foto maak, vind ik die nergens bij het startprogramma waar ik wel mijn filmpjes vind. doe ik iets verkeerd, maak ik op de verkeerde manier een foto of staan ze ergens anders op mijn imac? alvast bedankt
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: ik vind mn foto's niet

Bij Windows staan ze onder Mijn Documenten/Electronic Arts/De Sims 3/Screenshots, maar ik weet niet hoe dit bij een Mac is. Misschien dat er zo'n vergelijkbare map is? Je moet in ieder geval niet in het Startprogramma zoeken ;)
Lolatjelol
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
do 28 jun 2012, 18:31

Re: ik vind mn foto's niet

Heb al overal gezocht in Documenten/De sims 3, alleen nergens iets gevonden, ook niet bij de Screenshots zelve: volledig lege map. ik heb ook ergens gelezen dat meerdere met een mac dit probleem hebben, maar er zijn ook weer mensen die het probleem niet hebben maar wél een mac. Is er nog iemand die een mac heeft waar het wel op werkt ofz. die me kan uitleggen waar je het wel vind? vind het namelijk heel irritant omdat ik graag een Legacy wil maken :S

Weergave- en sorteeropties