Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Lolatjelol
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Sims loopt vast

Sorry dat ik vandaag al eerder een topic had gemaakt hier, ik hoop dat ik niet word gezien als topic spammer maar ik heb gewoon veeeel probleempjes hehe. :$

ik heb dus een Mac computer wat je in mn vorige bericht kon lezen en daarop speel ik ook de sims. ik heb alle uitbreidingen en accessoire pakketten van de sims (3), 1 gedownloade haarstijl, een huis gedownload (zonder downloads, alleen de echte spel meubels) en Pose player alleen daarop staan nog geen pose's, want ik heb het pas net.

nu is mijn probleem dat na een kwartiertje spelen OPEENS de sims vastloopt, ik kan het beeldscherm niet meer bewegen en nergens meer op klikken, hoewel ik de muis wel nog kan bewegen. Meestal moet ik daarna via de knop waarmee ik hem aan zet, uitzetten omdat ik anders gewoon 3 uren naar een sims beeldscherm zit te staren en het niet uitvalt of terug werkt. dat is wel irritant, want niets is opgeslagen dus moet je altijd weer opnieuw beginnen, en als je eindelijk terug bij 'dat deel' bent loopt het weer vast.

Mijn vraag dus is, komt dit omdat mijn Sims spel/computer overbelast is van al die uitbreidingen/accessoires EN dan nog eens die enkele downloads? als het aan de downloads ligt kan ze heel makkelijk terug van de computer gooien maar het probleem is: ik heb een tijd de sims niet gespeeld en speel het nu maar pas weer, en ik ben begonnen met simsen net toen ik mijn eerste downloads kocht, dat was het huis en het haar dus. Ik weet dus niet of dit door de downloads komt of niet, maar ik kan altijd is proberen om ze van mijn computer te gooien, kijken, daarna weer erop zetten desnoods.

Is er sowieso al iemand die dit probleem nog heeft, maar dan moet het wel iemand met een Mac zijn want anders kan het aan zijn/haar laptop op computer liggen. Zijn er mensen die misschien weten wat het probleem is? Alvast bedankt, want dit is echt lastig om de sims te spelen en heel erg sorry dat dit een waslijst is. Maar misschien is het makkelijker om alles gedetailleerd te horen. mocht iemand het samengevat willen dan zeg ik het wel eventjes kort maar krachtig. Nogmaals heel erg sorry voor het misschien berichten-spammen door 2 topics per dag. :sweatdrop

Weergave- en sorteeropties