Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Moonnightflower
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
26
Lid geworden op:
vr 15 okt 2010, 09:57

Podium inrichten

:? Mijn sims is volwassen geworden, en kan nu ineens geen podium meer inrichten en optreden.. elke keer als ik de opdracht geeft om zijn eerder gebruikte podium neer te zetten (spulletjes zitten gewoon nog in zijn inventaris) of een standaard podium te gebruiken, lukt dat niet; hij staat dan gewoon weer naast het podium.... hij kan dan niet meer optreden.
Vreemd is, dat in een ander verhaal in een andere stad een sim gewoon ouder is geworden en kan gewoon optreden, zij is zangeres en mijn andere sim is acrobaat waar het niet werkt. xD
Wie heeft hier nog meer last van?
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Podium inrichten

Probeer bij je sim eens Resetsim voornaam achternaam
Bij de voornaam moet natuurlijk de voornaam van je sim komen en bij achternaam de achternaam. Ik hoop dat het helpt, anders ben ik bang dat het een erg vervelende bug is ):
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Moonnightflower
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
26
Lid geworden op:
vr 15 okt 2010, 09:57

Re: Podium inrichten

:S Sorry voor de later reaktie.... maar probleem is "opgelost"... ik had zelf een 2e set kleding ontworpen die ik de sim eerst liet aantrekken.... toen ik dat niet meer deed en de standaard toegewezen werkkleding liet aantrekken.... deed die het gewoon weer......
Dus... hier mag een slotje... op! :slotje

Weergave- en sorteeropties