Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Sims zitten vast

Hallo. Heb al 2 keer te maken gehad met een vervelend probleem. Beide bij Sims 3 Beestenbende. Mijn Sims lopen namelijk vast. de eerste keer was toen mijn sim van haar paard afsteeg. Ze zat toen tot aan haar knieën in de grond vast. Heb toen moeten stoppen zonder opslaan, want ik kreeg haar er niet meer uit.

Ik heb nu hetzelfde probleem met mijn kat, maar ik had het te laat door en had intussen al wel opgeslagen. Ze zit niet vast in de grond, maar blijft gewoon staan en reageert niet meer. Haar hoofd beweegt nog wel. Andere sims kunnen ook geen interacties doen met die kat. Ze is blijven hangen op een onderbroken interactie. En ik krijg het niet weg.

Kheb al geprobeerd om te verhuizen, zodat de kat zou meekomen, maar dan blijft 'samenkomen' gewoon in de wachtrij staan, achter de doorkruiste interactie, die dus niet verdwijnt. Is heel lastig, want haar behoeftes blijven wel achteruit gaan, ze blijft wensen bij krijgen, maar er kan niets uitgevoerd worden omdat ze 'vast' zit.

Kan iemand mij helpen aub?? :?
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Sims zitten vast

Je kan de cheat; Resetsim voornaam achternaam proberen..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Sims zitten vast

Simsfreak schreef:Je kan de cheat; Resetsim voornaam achternaam proberen..
Net geprobeerd, maar lukt ook niet. Kheb het verschillende manieren ingetypt, maar ze blijft vastzitten. :? Toch bedankt!
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Sims zitten vast

Ze is net uit zichzelf los gekomen! Opeens vertrok ze terug. De geblokkeerde interactie verdween en alles werd terug normaal.. vreemd. ;)
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -

Weergave- en sorteeropties