Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

Terencejustin
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
ma 19 dec 2011, 22:24

Werkt niet?

HELP sinds kort gaat er iets mis telkens bij het spel elke keer als levensweg uit de pc doe en eer weer in gaatie automatisch hem verwijderen dan klik op anuleren dan gebeurt er nix en dan speel ik het spel en dan gaat in 1 keer naar beneden en dan staat er de sims werkt niet mee we zoeken naar de oplossing en elke keer als ik het spel speel dan gebeurt het weer we hebben een goei snelle pc alleen mn zus kijkt allemaal films op internet kan het spel slommer of het niet meer doen als er virrusen op de pc zit? help heb jullie hulp egt nodig misschien hebben jullie meer evaringen van dit soort problemen anders kan ik het spel niet meer spele ;(
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Werkt niet?

Hoihoi,

Misschien ben ik wel de enige maar ik snap het probleem niet echt vanwege het gebruik van de taal :$
Maar even nalezen, Oh ik snap hem.

Hmm, Probeer eerst even de Basisopties.

- Verwijder al je mods. (Mocht je die hebben)
- Downloads natuurlijk ook.
- Zet alle achtergronds- toepassingen uit (Mocht dit werken)
- Probeer de game te updaten als je dat nog niet hebt gedaan.
- Probeer het spel opnieuw te installeren
- Verwijder de cache bestanden.

Misschien werkt het, Misschien niet. :)
Gruss, Simsbear
Afbeelding
Terencejustin
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
ma 19 dec 2011, 22:24

Re: Werkt niet?

moet ik alle spellen verwijderen heb toevallig vndaag beestenbende en gebeurde het weer -_-

gebeurt telkens word gek

heb egt van alles geprobeerd
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Werkt niet?

Kan je computer de sims wel aan? Daar kan het aan liggen ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Terencejustin
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
ma 19 dec 2011, 22:24

Re: Werkt niet?

sanne jawel is hele goie pc maar kan het ook liggen door andere progammas op de pc zitten?

als mn pc het niet aankon wrm als ik speel gaat alles zo snel met laden spelen zelf dus best wel raar
Terencejustin
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
ma 19 dec 2011, 22:24

Re: Werkt niet?

spelen gaat ook snel

maar het spelen gaat vet snel enzo alles gaat goed maar op een duur gaat in 1 keer na beneden en staar de sims 3 werkt niet meer vet raar

kan nu bevestigen wnr het gebeurt elke als ik de kaart open en op play druk gebeurd het help!
Terencejustin
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
ma 19 dec 2011, 22:24

Re: Werkt niet?

de laatse tijd als ik naar de map(kaart) ga en dan niet op pauze heb gaat het mis en dan gaat mn spel in keer naar beneden en zegt de sims 3 werkt niet meer zodra er een oplossing is ziet u het ofsoo iets vet raar terwijl het spelen en laden allemaal goed gaat en snel weet iemand misschien het probleem ?!
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: Werkt niet?

zou je misschien je specificaties van je PC kunnen posten, want van dit word ik ook niet wijzer.. het is dit of het is dat blabla, installeer deze tool en wat je dan op het scherm te zien krijgt met Geheugen, Processor en alles wat der ook maar bij hoort moet je even kopieeren en dat hier onder in het reactie schermpje posten

*let wel, klik je op de link, download die meteen. ;)*

Weergave- en sorteeropties