Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Refurb
Man met de buit Man met de buit

Mijn Sims 3 is kaduuk, help :(

Hallo iedereen,

Ik heb nog 9 dagen te gaan tot ik aan het einde ben van mijn 365 project. Maar juist nu, na het updaten naar 1.29 is mijn Sims helemaal kapot. Het spel startte niet meer op, dus alles ongeïnstalleerd alle EP'S enzo. Uiteindelijk ook Mijn Documenten map van SIMS verwijdert, en de hele map in programfiles. Toen heb ik het weer helemaal opnieuw geinstalleerd, in volgorde van expansions packs, maar dit lukte ook niet.

Wat ik nu heb ik alleen de Sims 3 basisgame: maar ook als ik die update naar 1.29 (update van 800mb) start hij niet meer op. Volgens mij, zodra er een TS3W.exe bestandje bijkomt, gaat hij raar doen. Dus nu heb ik alleen 1.0 BASEGAME en als ik daar downloads in installeer (.sims3package en gewone .package) verschijnt lang niet alles in de Sims 3.

Dus ik heb 2 vragen, die van de update en de downloads.

Alvast bedankt
Afbeelding Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Mijn Sims 3 is kaduuk, help :(

En wat als je de sims 3 zelf deinstalleert? Als je de nodige mapjes gaat verwijderen is het niet zo gek dat je game nu ook nog zo raar doet..
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Refurb
Man met de buit Man met de buit

/\
Met alles deinstalleren bedoel ik ook de Sims 3 basis game, zodat ik niks van Sims 3 meer erop had staan, en toen ik niks meer erop had staan, heb ik 'Mijn documenten' verwijderd, maar hier ligt het niet aan lijkt me.
Afbeelding Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Die moet je nooit verwijderen. Want daar staat ook wat spul in wat hij nodig heeft voor de launcher enzo ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties