Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

SimsBibbetje
Podium hulp Podium hulp

PosePlayer

Ik heb poseplayer gedownload, uitgepakt. nu is het een packegas (<ofzoo) bestand. Maar als ik er 2 x op druk gebeurt er niks als ik hem met het sims 3 opstartprogamma open krijg ik geen laadbeeld. En als ik hem bij de andere bestanden zet staat hij ook niet op mijn spel..
Iemand uitleg ? (die van SN snap ik niet.. )

Dankjewel :$
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: PosePlayer

Het is ook een package bestand, deze kan je ook onmogelijk via het startprogamma installeren.
Je moet 'm dan in de Mods map zetten. Ik weet niet of je daarmee bekend bent?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Maak in je documenten/electronic arts/desims3 een mapje aan genaamd Mods (de hoofdletter is belangrijk ;)) open deze en maak hier een nieuwe map aan, genaamd Packages (ook weer met hoofdletter). In deze map moet je je gedwonloade packages zetten om ze te laten werken. Als het goed is staat bij die tutorial ook een link waar je het resource.cfg bestandje kunt downloaden. Download deze en zet deze in de Mods map. (Dus niet in de Packages map! ;))
Dit bestandje heb je nodig om de packages te laten werken. Het geeft zegmaar een seintje aan de computer dat de package bestanden, die je dus in je Mods/Packages map hebt staan, gebruikt worden bij het spelen van de Sims 3.
Mods drop je dus ook in je Mods/Packages map, omdat deze ook een package bestandje zijn. "Gewone" package bestanden doe je hier ook in.
Bij het installeren van Mods moet je wel voordat je deze daadwerkelijk gaat installeren eerst 4 bestanden verwijderen: de Cache bestanden. Dat zijn:
ScriptCache
CASPartCache
simcompositorCache
compositorCache
Maak je je geen zorgen: Bij het opstarten van het spel worden deze bestandjes automatisch opnieuw aangemaakt. Het verwijderen van deze bestanden levert dus geen schade op. De bestandjes kun je trouwens vinden in documenten/electronic arts/desims3.
Voor het installeren van packages moet je dubbel klikken. Bij mij komt het startprogramma na een tijdje wachten automatisch in beeld, maar ik weet niet of dat bij iedereen zo is.

ik hoop dat het nu wel duidelijk is. ;)
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Als het nog niet werkt plaats je die rescource bestandje gewoon in De Sims 3 map, waar de Mods map dus staat.
En het laatste, over het startprogamma, moet .sims3packages zijn (;
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Je powerpost nogal, je kan ook je bericht bewerken ;$
Maar ja, je ziet zo'n regisseurachtig dingetje, en ie kost 1 simdollar.
Volgens mij is dat het eerst wat je ziet, aangezien het van laag naar hoog qua prijs gaat :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties