Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

5 berichten • Pagina 1 van 1

Sims3animallover
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Vraagje

Oké, misschien is deze vraag best dom, maar. Wat is een patch, en waar is een patch voor?
Is het iets met downloads of o? Ik download namelijk nooit haarstijlen of die dingen, en ja, ik vroeg me het dus af toen ik het woordje 'patch' een paar keer zag staan en zo. :sweatdrop
fjordjes
Mest analist Mest analist

Re: Vraagje

Patches zijn software voor je sim-spel om foutjes (bugs) eruit te halen. Vaak na iedere uitbreiding vind je dingen in het spel die niet horen en met zo'n patch kan je die fouten herstellen.
Sims3animallover
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Oké, dankje, dus, het is aangeraden die voor beestenbende te downloaden? Aangezien er veel foutjes enzo inzitten heb ik gehoord. Dan mag hier wel een lotje op hoor.
fjordjes
Mest analist Mest analist

Sowieso bij het installeren van je beestenbende uitbreiding is je spel bijgewerkt. (er zit een automatische patch bij) Er is nog geen nieuwe patch voor beestenbende, degene die op de site staat is voor mensen die eventueel geen beestenbende hebben. In principe staat dus dezelfde patch op de cd rom. Via het opstartprogramma van de sims kan je ook je spel bijwerken via "updates voor de game'.

Weergave- en sorteeropties