Ik wil al een hele tijd sims buurtleven!! Omdat ik een lui geval ben wil ik sims buurtleven op orgin kopen en als dat goed gaat reserveer ik ook beestebende daarop! Maar als ik dat doe kan ik die direct downloaden maar ik wil ook een orgineel doosje hebbe!! Krijg ik die dan?? Dus ik weet niet hoe da werkt daar =s
Nee, je krijgt dan de download versie en geen hoesje: wil je wel een hoesje zul je toch echt naar de winkel moeten of je bestelt hem op bijv. bol.com, dan brengen ze hem binnen een paar dagen thuis.
Bol.com schreef:In België kunt u alle artikelen laten bezorgen, met uitzondering van 2ehands artikelen. Er geldt geen limiet aan het aantal artikelen per bestelling. In andere landen kunt u alleen boeken, dvd's en muziek laten bezorgen. De levertijd van de bestelling is afhankelijk van het artikel met de langste levertijd. Dit omdat alle artikelen indien mogelijk, in een keer worden verzonden. Voor het buitenland moet u tevens rekenen op een langere levertijd dan voor een bestelling binnen Nederland. Deze levertijd is afhankelijk van het land waar de bestelling naar verzonden wordt.