Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Kan niet updaten? - Opgelost

Ik kreeg een bericht dat er een nieuwe update beschikbaar was, en ik denk, nou installeer dan maar. Alleen het gekke is, Ik kán niet updaten terwijl er toch echt een nieuwe update beschikbaar is. :huh
Afbeelding
Kan iemand mij helpen? :huh

Laatst gewijzigd door xRainbow op wo 27 jul 2011, 08:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Kan niet updaten?

Ik wel, heb hem al geïnstalleerd :l
Das echt weird..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
bas944
Podium hulp Podium hulp

@xRainbow
Ja, niet updaten met de Launcher. Dat ding doet meestal wel iets vaags waardoor het niet werkt of waardoor je savegames niet meer werken of iets dergelijks. Patch handmatig of met een tooltje daarvoor.

@Bartskinu @Simsfreak
Ryan Vaughan op Twitter: "It takes a while for servers around the world to update."
xRainbow

@bas944
Updaten via de Launcher lukte wel altijd, nog nooit problemen mee gehad tot nu. En het zal vast heel stom klinken, maar hoe patch ik handmatig? :$

v Ik heb de bovenste maar genomen, even kijken of het lukt. :)

Edit: Het wil niet lukken :( Als ik het bestand open krijg ik een of ander .exe bestand met allemaal vreemde tekentjes .__. Misschien ook wel handig om te weten, ik speel de Sims 3 op een iMac :$

Laatst gewijzigd door xRainbow op ma 25 jul 2011, 19:39, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
bas944
Podium hulp Podium hulp

In dit bericht op Simprograms kun je alle handmatige links vinden.
Je downloadt het goede bestand (één van de drie: de bovenste is voor alle versies, de middelste voor v1.22 van het basisspel en de onderste voor v1.21 van het basisspel) en dat bestand installeer je.
xRainbow

Heel erg bedankt allemaal, maar het is niet meer nodig :)
Vanochtend startte ik de launcher opnieuw op, en ineens download hij de nieuwe update wel. :laugh
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties