Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Sims start opeens niet meer?!

Hey!

ik was net 2 uur geleden aan het simsen.. maar ik kreeg dus de melding als ik in m'n oude buurt wilde, een debugger, en crashte heel m'n spel, nou heb ik dus die buurt verwijderd, en een nieuwe gemaakt! dat lukte dan weer wel.. maar mijn textuurdetails stond op zn allerlaagst, dus ik verzette hem naar gemiddeld, en toen had ik sims 3 afgesloten en wilde hem opnieuw opstarten, maar nu blijft mijn spel haken voor de intro, dus heel de tijd zwart scherm?! hoe kan dit.. want 2uur geleden stonden mijn instellingen ook precies hetzelfde, dus aan m'm specificaties van m'n imac kan het niet liggen, die kan het gewoon aan, maar hij bleef dus op het zwarte scherm haken, en ik kon ook gewoon niet terug naar mijn achtergrond?

Wie kan mij hier zsm mee helpen?! :?

EDIT: ik ben nu dus echt ALLES kwijt?! m'n uitbreidingspakketen, mn downloads, mn sims?! echt ALLES?!
Kyta

Re: Sims start opeens niet meer?!

probeer de ea download manager eens te verwijderen, dat probleem is bekent.. ;) dan geeft ie alleen aan dat het programma geen verbinding kan maken, dat klik je weg, maar dan kun je waarschijnlijk wel weer spelen. :)
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Sims start opeens niet meer?!

^ Ja dààr heeft 'ie lekker veel aan.. :glare

probeer je spel eens op te starten zonder de launcher. Ga naar:
Electronic Arts > De Sims 3 (+nieuwste EP) > Game > Bin, en dubbelklik op TS3
.................................................................>Afbeelding<.................................................................

Weergave- en sorteeropties