ik heb op een aparte computer de sims geinstalleerd.
dus er staat niets anders op dan sims spellen.
hij heeft iets van 3,86 processor, 500 gb geheugen en genoeg RAM
dit is geinstalleerd:
de sims 3
de sims 3 wereldavonduren
de sims 3 ambities
de sims 3 na middernacht
heeft het altijd prima gedaan.
heb een handje vol downloads (ea store en van andere sites.)
vanmorgen had ik mijn sims 3 levensweg geregistreerd en toen het gratis spul gedownload van de site. dus ik wil het installeren. sims loopt vast.
nou oke. geen downloads dan maar.
(BDW het spel is up to date.)
even later installeer ik de sims 3 levensweg (gewoon van de intertoys)
en vanaf dat moment is mijn spel onspeelbaar geworden.
ik kan op het speelknopje klikken wat ik wil.
vanaf het moment dat je de launcher aanklikt loopt hij al vast.
reageert niet. proces beindigen.
heb alles er al afgehaald en opnieuw geinstalleerd volgens de instructies van deze site.
en nog gebeurd dit.
ook krijg ik zo af en toe de melding dat ik een cd in mijn computer moet plaatsen terwijl hij er al in zit. en als ik op de snelkoppelingen klik gebeurd er soms ook niets.
ik ben ten einde raad. dacht van mijn vakantie te genieten met de sims.
doet hij niks. en het is toch 210 euro bij elkaar geweest. dood zonde.
ik hoop echt dat iemand mij kan helpen
groetjes
Sims onspeelbaar, HELP
4 berichten • Pagina 1 van 1
Kyta
Re: Sims onspeelbaar, HELP
kun je de ea download manager verwijderen? ik had dat ook en zonder de ea downloadmanager deed ie het wel. Ik krijg nu iedere keer kan geen verbinding maken melding, maja de Sims doet het igg weer..

oke. ik ga het even proberen. ik meld het wel als het gelukt is
Op dat cd probleem weet ik wel een oplossing!
-Eerst moet je al je sims 3 games registreren op de sims 3 site.
-Vervolgens verwijder je je nieuwste uitbreidingspakket van je compter.
-Daarna start je Origin (Vroeger EA Downloadmanager) op of als je deze nog niet hebt, download deze dan op store.origin.com, installeer Origin en start 'm op.
-Klik op downloaden onder je nieuwste uitbreidingspakket en wacht totdat de balk 100% is (dit duurt ongeveer een uur, ligt aan hoeveel KB/sec. je binnenkrijgt)
-Origin start de installer zelf op. Volg de stappen. Na een paar schermen gezien te hebben komen er geen schermen meer. Origin is dan bezig met het installeren van jouw uitbreidingspakket. Origin geeft zelf aan wanneer De sims speelklaar is. JE KAN WEER SPELEN! (hopelijk..)
-Eerst moet je al je sims 3 games registreren op de sims 3 site.
-Vervolgens verwijder je je nieuwste uitbreidingspakket van je compter.
-Daarna start je Origin (Vroeger EA Downloadmanager) op of als je deze nog niet hebt, download deze dan op store.origin.com, installeer Origin en start 'm op.
-Klik op downloaden onder je nieuwste uitbreidingspakket en wacht totdat de balk 100% is (dit duurt ongeveer een uur, ligt aan hoeveel KB/sec. je binnenkrijgt)
-Origin start de installer zelf op. Volg de stappen. Na een paar schermen gezien te hebben komen er geen schermen meer. Origin is dan bezig met het installeren van jouw uitbreidingspakket. Origin geeft zelf aan wanneer De sims speelklaar is. JE KAN WEER SPELEN! (hopelijk..)