Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand

Launcher reageert niet.

Ik heb een probleem. Ik heb sinds gisteren een spiksplinternieuwe notebook gekocht, met Windows 7 en al. Ik heb daar mijn sims3 en al mijn pakketten op geïnstalleerd. Nu het probleem, als ik wil spelen reageert de launcher niet.

Ik heb het spel ook op mijn gewone pc erop staan en de spellen geregistreerd op de officeele sims 3 Site, maar dat hoort toch geen probleem te zijn?

O ja, het basisspel van de sims 3 had ik voordat Windows 7 uit was, maar dat kan hopelijk geen rede zijn, aangezien wereldavondturen ook op windows 7 draait Bovendien de sims middeleeuwen doet het wel gewoon en die hebben de zelfde systeemeisen als de sims 3
charlotte

Re: Launcher reageert niet.

ik ook niet. Autorun is geen optie daarmee kan ik de spellen alleen maar deïnstalleren, en dat wil ik juist niet.Of zou ik moeten wachten op de nieuwe accessoirepakket? Die komt over ongeveer over twee weken al.

Een mail naar ea sturen heeft geen zin, want dan kan ik lang op antwoord wachten.

Ik weet nu wel hoe je zonder launcher moet spelen. Dan moet je via programfiles het spel opstarten. met de toepassing sims3ep4.exe
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

misschien wel stom maar het kan helpen, heel je sims eraf doen, en dan opnieuw installeren, volgens mij is er iets met de launcher installeren mis gegaan.. het kan problemen oplossen! (:
Mich.....
Mest analist Mest analist

Spelen zonder launcher:

Ga naar: Computer/Schijf waar je De Sims 3 geïnstalleerd hebt, waarschijnlijk C:/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3/Game/Bin

In deze map staan een aantal Sims 3 icoontjes. Nu zoek je het juiste bestand en klik je erop. Je moet dus een bestand hebben zonder Launcher in de naam en het moet een toepassing zijn. Waarschijnlijk heet het gewoon TS3, maar het zou anders kunnen zijn...
''Faber est suae quisque fortunae''
charlotte

weet ik nog niet, want ik heb mijn laptop beneden. ik schrijf dit bericht met mijn desktop. Aangezien ik geen WiFi netwerk heb, of ik zou via mijn buren op internet moeten, wat weer kan met WiFi.

@ boven mijn ^ heb ik al gedaan, werkte niet.
^ik heb ook mijnn uitbreeidingen er opstaan onder andere levensweg. dus dat is sims3EP4.exe ben ik al acheter gekomen via het forum van de officieele sims3 site.

@ Mich,

Ik had het al ondekt op de officeele simssite, maar toch bedankt.
@ degene waar ik dit antwoord eigenlijk op richtte: Het is gelukt met het opstarten zonder launcher. Het spel loopt als een tierelier.

Weergave- en sorteeropties