Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Nathalie88
Snackventer Snackventer
Berichten:
57
Lid geworden op:
ma 01 feb 2010, 19:06

Spel opslaan

Ik heb ineens sinds een dag of 3 dat ik mijn spel niet meer op kan slaan. Als ik een hele tijd aan het spelen ben gaat het lang goed (een slaas hij wel op) en dan ineens geeft hij aan error 12...... Ik heb begrepen dat er meer mensen zijn die er last van hebben, maar weet iemand ook wat het betekend of wat ik eraan kan doen??
Ook als ik "opslaan als" doe of wil opslaan als ik naar "stad bewerken" ga slaat hij niet op.

Ik heb niet de laatste patch geïnstalleerd en m'n downloads had ik verplaatst met het installeren van m'n spel. En tot een vrijdag was er ook niks aan de hand

Ik hoop dat iemand me kan helpen want dit is behoorlijk irritant.

:wub
Nathalie88
Snackventer Snackventer
Berichten:
57
Lid geworden op:
ma 01 feb 2010, 19:06

Re: Spel opslaan

Alleen testingcheats.......... Die heb ik altijd aan staan. Maar ik zal het vanmiddag eens proberen! Hoop dat het werkt.

Bedankt!

:wub
solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Re: Spel opslaan

Als ik het goed heb begrepen betekent error 12 dat de sims te veel werkgeheugen inneemt en daardoor niet meer verder kan.
Ik weet niet of je een 32bits of 64bits besturingssysteem gebruikt?

Er was een oplossing voor bij WA, toen gebeurde hetzelfde, maar voor na de laatste patch is nog geen duidelijke oplossing?
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Spel opslaan

solitaryground schreef:Als ik het goed heb begrepen betekent error 12 dat de sims te veel werkgeheugen inneemt en daardoor niet meer verder kan.
Ik weet niet of je een 32bits of 64bits besturingssysteem gebruikt?

Er was een oplossing voor bij WA, toen gebeurde hetzelfde, maar voor na de laatste patch is nog geen duidelijke oplossing?
Error 12 is '12: World file save failure.' Staat ook in het README-bestand als het goed is.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Spel opslaan

Gebeurt dit altijd als je alleen op "Opslaan", klikt, of bij elke soorten opslaan ("Opslaan en afsluiten", "Opslaan als...")?
Mss kan dat ook zo zijn.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Re: Spel opslaan

Snateraar schreef:
solitaryground schreef:Als ik het goed heb begrepen betekent error 12 dat de sims te veel werkgeheugen inneemt en daardoor niet meer verder kan.
Ik weet niet of je een 32bits of 64bits besturingssysteem gebruikt?

Er was een oplossing voor bij WA, toen gebeurde hetzelfde, maar voor na de laatste patch is nog geen duidelijke oplossing?
Error 12 is '12: World file save failure.' Staat ook in het README-bestand als het goed is.
In de Nederlandse read-me:
12: Bestandsfout bij het opslaan van de wereld.

Maar het verklaart niet waarom. Volgens de support op het engelstalige forum van de sims 3 heeft het te maken met een te groot bestand om op te slaan. Een oplossing die door EA meerdere keren wordt genoemd is het verwijderen van alle saves (beter is het om het in een andere map te zetten als back-up) en vervolgens opnieuw proberen.
Er is echter nog niemand die op het forum roept dat het ook daadwerkelijk werkt. Ik kan het zelf niet uitproberen, want ik heb de error niet.
Nathalie88
Snackventer Snackventer
Berichten:
57
Lid geworden op:
ma 01 feb 2010, 19:06

Re: Spel opslaan

Ik heb gisteren weer een paar uur gespeeld en toen was er niks aan de hand, sla nu gewoon iedere (sims)dag op.

Ik speel al wel heel erg lang met deze familie (misschien al wel 2 jaar), van generatie op generatie dus misschien dat het inderdaad wat te groot wordt...... Zou het helpen als ik een keertje "opslaan als" doe en dan daarme ga spelen of begrijp ik dat verkeerd (ik ben niet zo technisch ;) )

@ simmielove, als hij de error geeft kan ik op geen een manier opslaan :(

In ieder geval bedankt voor alle reacties!
solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Re: Spel opslaan

Je kunt het proberen, maar ik geloof niet dat het veel uitmaakt, het bestand blijft even groot.
Het beste kun je voorlopig zo vaak mogelijk opslaan, totdat er een definitieve fix is (zelfs dan is het aan te raden altijd vaak op te slaan)

Weergave- en sorteeropties