Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Zwarte gezichten?

Veel NPC' s in mijn wereld krijgen (of hebben al) zwarte gezichten (die niet wegkunnen via CAS ofzo), vooral wanneer ze opgroeien. :? Ik heb al een aantal keren al mijn downloads verwijderd en terug geinstalleerd maar de zwarte gezichten blijven terugkomen. Ook heb ik sims op een andere computer en daar zijn ze ook al... Zou het aan een bepaalde download liggen of ligt het aan mijn spel?
Help me alsjeblieft want ik word er echt helemaal gek van! :cursing
Afbeelding
bas944
Podium hulp Podium hulp

Re: Zwarte gezichten?

Aangezien ik hier geen last van heb en jij er op twee verschillende computers last van hebt, ligt het waarschijnlijk aan een download. Vage dingen met het uiterlijk van Sims zijn vaak het resultaat van een verkeerde download.
En nee, de Dashboard Tool herkent dit lang niet altijd.

PS: Misschien kun je even een screenshot toevoegen, zodat het wat duidelijker wordt?

Laatst gewijzigd door bas944 op ma 30 mei 2011, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Luna

ja, natuurlijk (niet aan gedacht)
Alvast bedankt. :)

Afbeelding
Ze heeft een beetje makeup op, zonder is haar gezicht helemaal zwart buiten haar ogen.
Afbeelding
Leonie

Ik zag dat Anna dit probleem ook heeft ;) Ik zou je graag willen helpen maar ik heb geen idee hoe, ik zou hoogstens zeggen, speel even zonder downloads en kijk of het dan verholpen is? (dus spelen zonder downloads, niet weer terugzetten gelijk)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties