Volgens mij is powerposten meer dat je telkens 2 x na elkaar post zonder dat er iemand tussen zit. En dan kan je inderdaad beter even je post wijzigen inplaats van een nieuwe maken.
En ze moet inderdaad toch antwoorden als iemand iets zegt? Ze kan moeilijk wachten tot er nog iemand iets heeft gezegd, voordat zij pas mag antwoorden.
Maargoed ontopic.
Bij mij is NM ook maar 2,37 Gig. Ik denk dat er inderdaad iets fout is gegaan bij het installeren.
In principe kan er niet veel gebeuren als je alleen je laatste uitbreiding eraf gooit en er weer opnieuw opzet denk ik. Aangezien de saves mappen enzo dan allemaal behouden blijven.
Je zou wel even kunnen kijken waar die grote hoeveelheid gigabytes vandaan komen in je NM map.
Trouwens, je zegt dat je hem op de D had geinstalleerd maar hij ook op de C staat.
Is dat wat op de C staat niet de sims 3 map in je "mijn documenten" map? Misschen dat je daar EXTREEM veel downloads in hebt staan

(Bij mij is die namelijk ook maar 2.47 gig groot ofzo. En heb honderden downloads..)