Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

20 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Trage versnelling

Ik heb dus een klein probleempje.
Als ik mijn sims aan het spelen ben en ik wil de tijd versnellen, gaat deze net zo snel als in versnelling 1. Soms gaat hij wel gewoon heel snel.. en andere keren dus weer net zo snel als 1.
Ik heb een paar downloads, en volgens ´can you run it´ moet mijn pc De Sims makkelijk aan kunnen..

Tips?
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Trage versnelling

Welke snelheid bedoel je dan? Want de allersnelste snelheid, werkt alleen als je Sim een handeling uitvoert. Zodra de handeling stopt, gaat de snelheid weer gewoon naar 1... Heb je ook de andere snelheden geprobeerd? Met 2 pijltjes en 3 pijltjes?
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Kimberly
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
179
Lid geworden op:
vr 04 mar 2011, 19:43

Re: Trage versnelling

Mich..... schreef:Welke snelheid bedoel je dan? Want de allersnelste snelheid, werkt alleen als je Sim een handeling uitvoert. Zodra de handeling stopt, gaat de snelheid weer gewoon naar 1... Heb je ook de andere snelheden geprobeerd? Met 2 pijltjes en 3 pijltjes?
Ik heb hetzelfde, als ik hem op 3 zet of zo.
Hij gaat dan niet zo traag als versnelling 1, maar niet zo snel als het zou moeten gaan.
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Trage versnelling

Daar had ik ook last van toen ik de sims 3 had, maar dan gedownload. Toen kocht ik hem en toen had ik het niet meer..
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Wicked Rose
Snackventer Snackventer
Berichten:
50
Lid geworden op:
vr 19 nov 2010, 07:57

Re: Trage versnelling

Dit was toen het spel net uit was een bug, heb je wel alle updates geinstalleerd? Want daarin werd dat herstelt.. In de 1e zelfs al volgens mij...
If I touch a burning candle I can feel no pain..
If you cut me with a knife it's still the same..
In the ice or in the sun it's all the same..
I know that I am dead..
Yet it seems that I still have some tears to shed..

Tears to shed - Corpse bride
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Trage versnelling

Ik heb alle updates geinstalleerd, en ik bedoel inderdaad dat als ik hem op 3 zet, hij zoals 1 of 2 gaat.
Als ik hem op 2 zet, gaat hij wel als 2 :)

Heb overgens gewoon een legale versie uit de winkel
alexie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1276
Lid geworden op:
wo 16 dec 2009, 19:52

Re: Trage versnelling

je processor verbruik zit waarschijnlijk op 100% , dan heb je computer dus niet genoeg vermogen meer over om je spel sneller te laten spelen.
Wat je kan proberen is je ingame settings lager te zetten zoals resolutie brengt minder stress op je processor.
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Trage versnelling

Ik denk dat jij in de war bent met 2.04 en 2.10 dan zou het inderdaad minder zijn, in dit geval is het 2.40 en 2.10 en kan je processor het dus niet aan. Wat ook kan helpen is even kijken of het zonder downloads wel werkt ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Trage versnelling

Evannahsue schreef:Ik had er eerder ook nog geen last van, pas na de nieuwste patch
Als je nu de achtergrondprogramma's uitdoer
Doet hij het nog niet?
Gebruik Game Booster / Game Booster Premium voorkeur natuurlijk aan Premium <<

Wil je dat niet? Zet iets van de settings wat lager :D

Werkt dat niet?

Ticket op EA of afwachten op een betere persoon die dit kan beantwoorden :swing
Afbeelding
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Trage versnelling

^toevallig heb ik gamebooster gister gedownload :P moet alleen nog checken of het goed werkt natuurlijk. Ik wil er alleen niet voor gaan betalen! Ik wacht gewoon nog even tot levensweg uit is!

En @ Bas, wat een leuk antwoord toch! Fijn dat je zo behulpzaam ben! Ik kom helaas niet van Aarde! Maar bedankt voor deze opheldering!

...
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Trage versnelling

Nog wat dingen die je kunt proberen zijn de 4GB patch (hoewel men zegt dat dit alleen werkt voor 64-bit schermen heb ik het echt het idee dat het bij mijn 32-bit ook gewerkt heeft, haha). Verder kun je de Dashboard tool downloaden om te kijken of je corrupte downloads hebt of een framework mist voor een uitbreiding.

En eventueel (dat heb ik gedaan) de sims 2 verwijderen, als je die er nog op hebt staan, dat helpt vaak ook al ;) Hoop dat het zo lukt en anders geef maar een gil, haha
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties