Die uitstoter van mist en al die andere bollen die een werking hebben in het spel kan ik dus wel plaatsen maar als ik ze wil verwijderen dan kan ik er dus niet op klikken.. er staat iets van: Kan hier niet bouwen of plaatsen omdat de grond niet toegankelijk is.. Dat komt dus omdat ik die bol had geplaatst die ervoor zorgt dat ik niet in die kamer kan komen (ben een apartement aan het maken)
Die sloophamer daarintegen doet ook zijn werk niet.. en krijg de zelfde melding.
maar ik vindt het niet erg om ze te plaatsen maar als ik er genoeg van krijg dan wil ik ze wel weer kunnen verwijderen.. maar dat lukt dus niet..
Iemand enig idee hoe ik dit dus wel kan doen?? want hier schiet ik niks mee op:(
HELUPP..
Gebruik de code 'testingcheatsenabled true' en daarna 'RestrictBuildBuyInBuildings true'. Nu kun je ook in appartementen dingen verwijderen, volgens mij precies wat je nodig hebt.
^ ik had gekeken vorige keer en ik kon die mist dingen wel zien en verwijderen, maar weet niet hoe het zit als ik me spel uit heb gedaan en opnieuw opstart(aangezien ik op een andere openbare kavel heel veel mist zag en toen had ik een huis gebouwd en ging die mist door in in me huis zitten.. en ik kon ze niet vinden en niet aanklikken dus)
maar die andere bollen bijv. iets met level ofzo.. die kon ik plaatsen maar niet meer verwijderen want ik mocht aan niks komen wat in die kamer zat..