Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

Romytjee
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

TEN EINDE RAAD; Help mij Please!

Ik hoop echt dat een van jullie mij zou kunnen helpen..
Ik zal het probleem even beschrijven:

Mijn spellen laden gewoon niet! Eerst dacht ik dat het kwam doordat ik veel downloads in het spel had zitten, maar zonder downloads doet hij het OOK niet ! Hij start wel gewoon op enzo, maar als je dan de stad moet kiezen waar je de vorige keer mee bezig bent geweest, Laadt hij heel even en dan geeft hij aan:

Er heeft zich een ernstige fout voorgedaan tijdens het laden van .. ( Bijv. Bridgeport )
Wij raden u sterk aan de applicatie opnieuw op te starten.

Zou iemand mij please willen helpen? Die misschien hetzelfde heeft gehad?
Als je het weet hoe ik het weer goed kan krijgen, zou je het dan helemaal goed uit willen leggen? :$

Ps. Spellen overnieuw installeren werkt ook niet! :cursing

Laatst gewijzigd door Romytjee op za 08 jan 2011, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Bakie
Oplichter Oplichter

Re: Help, please!

Ik weet niet of het helpt maar download eens de Dashboard Tool van Delphy op MTS (Wel even registreren)
--> Dashboard Tool <---

Misschien zitten er bepaalde downloads in je spel waardoor alles wat minder goed werkt als het zou moeten doen.

1. Download: klik op de download link om het .rar or .zip bestand op te slaan op je computer
2. Uitpakken: Gebruik WinRAR (Windows) om het rar file-tje uit te pakken. (Bij Vista rechtermuisknop, bestanden uitpakken)
3.Start Sims 3 Dashboard. (Sims3Dashboard.exe)

Vervolgens zoekt het bestand zelf door je Sims3packs opzoek naar fouten doormiddel van gekleurde balkjes. De corupte bestanden (Rood) kun je dan verwijderen. Ze gaan dan dus uit je spel, waardoor bepaalde problemen opgelost zouden kunnen zijn.

Ik weet niet of je ook Packages in je spel hebt zitten? In een zelfgemaakte Mods en Packages map, anders moet je die ook nog even scannen. Druk dan boven op File en zoek die mappen op waar ze in staan.

Heb geen idee of je misschien al lang bekent bent met de dashboard tool, maar ik meld het even ;)
Romytjee

Zonder downloads doet hij hetzelfde, heb gisteren alles verwijdert,
De spellen heb ik ook al opnieuw geïnstalleerd, doet hij het nóg niet.
Ik snap er echt helemaal niks meer van.
Romytjee

Bakie @ Niet stom bedoelt..
Alleen ik snap daar allemaal helemaal niks van.. :$
Bij een andere topic heb ik iemand gevonden die hetzelfde probleem had, maar bij hem is het opgelost, ineens. Hij had RAPTR verwijdert ( Net zoals ik ) en daarna gaf hij dat aan, een soort foutmelding als je een stas probeert te laden ( Net zoals bij mij. ) Hij heeft RAPTR opnieuw gedownload en geïnstalleerd, ik ook nu, maar bij hem is het opgelost, maar bij mij niet.. :angry
Zou iemand, AUB kunnen helpen met dit probleem?
Dowloads verwijdert : Al gedaan
RAPTR opnieuw gedownload & Geïnstalleerd : Al gedaan
Spellen opnieuw geïnstalleerd : AL 5 X GEDAAN!
Romytjee

Re: TEN EINDE RAAD; Help mij Please!

Ja, dat heb ik al een aantal keer geprobeerd.. :O
Maar dan doet hij gewoon precies hetzelfde..
Ik heb hier in het verleden ook nooit last van gehad ofzo, alleen sinds een maand geleden begon het.
En wat is corrupt? Sorry, ik ben nog niet heel erg oud, dus ik ken als die internetwoorden niet echt..
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Romytjee schreef:Ja, dat heb ik al een aantal keer geprobeerd.. :O
Maar dan doet hij gewoon precies hetzelfde..
Ik heb hier in het verleden ook nooit last van gehad ofzo, alleen sinds een maand geleden begon het.
En wat is corrupt? Sorry, ik ben nog niet heel erg oud, dus ik ken als die internetwoorden niet echt..
Corrupt is niet echt een internetwoord, maar het betekent dat je bestanden foutief zijn.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Luc

Eerst map aan maken in de d-schijf: sims3 ( ook doen bij de paketten die je hebt bijv :de sims3 na middernacht) en dan als je standaard of aangepast kan kiezen aangepast kiezen en dan d-schijf en dan de map die je voor de Sims hebt aangemaakt aanklikken en dan instaleren snapje ?
Mich.....
Mest analist Mest analist

AAAAH!

je hebt al heel vaak gezegd dat het niet aan de downloads ligt, maar daar ga ik toch nog even over muggenziften (A)
Heb je na de Sims 3 Dashboard Tool gebruikt te hebben ook de cache files verwijderd? (A) misschien dat het daar aan ligt, eigenlijk denk ik het niet, maar ik probeer mee te denken :D

Wat je ook kunt proberen is dit stappenplan door te nemen: http://www.modthesims.info/wiki.php?tit ... ng_Crashes maar misschien had je dat al geprobeerd..
''Faber est suae quisque fortunae''
Romytjee

Mich..... schreef:AAAAH!

je hebt al heel vaak gezegd dat het niet aan de downloads ligt, maar daar ga ik toch nog even over muggenziften (A)
Heb je na de Sims 3 Dashboard Tool gebruikt te hebben ook de cache files verwijderd? (A) misschien dat het daar aan ligt, eigenlijk denk ik het niet, maar ik probeer mee te denken :D

Wat je ook kunt proberen is dit stappenplan door te nemen: http://www.modthesims.info/wiki.php?tit ... ng_Crashes maar misschien had je dat al geprobeerd..
De blauwe zin snap ik niet, hoe moet je dat doen? Alvast bedankt. :woot

Weergave- en sorteeropties