Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Kan de Sims 3 op deze laptop?

Ik heb een computer bij mijn vader en een laptop bij mijn moeder. Mijn vader is helemaal computergek en heeft dus een topding staan. Helaas heb ik een beetje bonje met hem, en kom ik dus niet meer bij hem langs. Wat ook jammer is, is dat ik de Sims 3 dus niet meer kan spelen, omdat mijn laptop bij mijn moeder niet goed genoeg is. (het loopt allemaal erg schokkerig) Ik wil nu een nieuwe laptop gaan kopen, en ik heb er ook al eentje in het oog. Ik heb nu wel een eis: de Sims 3 moet er (goed) op kunnen draaien.

Hier is de link naar de laptop (MediaMarkt): http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/G ... lay=online

Zou iemand mij kunnen zeggen of de Sims 3 hier op kan draaien, en of het ook goed zal lopen? (niet schokkerig dus) Ik kan heus wel begrijpen dat het niet PRACHTIG zal draaien, maar toch nog aardig zou fijn zijn.

Alvast bedankt!
Afbeelding
Distel
Snackventer Snackventer

Re: Kan de Sims 3 op deze laptop?

Daarom koop ik een laptop dus nooit per internet. ik heb de mijne bij Paradigit ofzo gekocht gewoon in de winkel. daar lopen experts rond en ik vroeg recht op de man af of de laptop sterk genoeg was om de sims 3 op te spelen. ik heb een wat duurdere een ASUS, maar die doet t perfect.
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Kan de Sims 3 op deze laptop?

Distel schreef:Daarom koop ik een laptop dus nooit per internet. ik heb de mijne bij Paradigit ofzo gekocht gewoon in de winkel. daar lopen experts rond en ik vroeg recht op de man af of de laptop sterk genoeg was om de sims 3 op te spelen. ik heb een wat duurdere een ASUS, maar die doet t perfect.
Ok, en hoe duur was die laptop? Veel duurder, of scheelde het niet zo veel?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties