Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Luc

Sims gaat naar andere pc saves mee? [HELP!!]

Hoi iedereen mijn Sims gaat van de laptop naar de PC maar ik heb een paar vragen...

Gaan me saves of moet ik dievoor de zekerheid op een sticky zetten of back up?

Gaan me sims3packs downloads die in het startprogamma staan mee ? Zo niet waar kan ik ze vinden om op te slaan op een stick of back up.

Hopelijk kan iemand me helpen :P

Lucsims

Laatst gewijzigd door Luc op do 03 feb 2011, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Sims gaat naar andere pc safes mee?

Btw erg leuke sig..;)
maargoed je vragen..
Zover ik weet gaan je saves niet automatisch mee met je sims spel.. je saves kun je hier vinden:

\Mijn documenten\Electronic Arts\De Sims 3\Saves dat staat als het goed is op de C schijf..

Enne over je sims3packs, die gaan denkelijk ook niet mee dus ik zou ze gewoon op slaan in een andere map en daarna weer instaleren in je game zoals je normaal ook doet met nieuwe downloads. De map met sims3packs kan je hier vinden:

\Mijn documenten\Electronic Arts\De Sims 3\Downloads
Daar staan je sims3packs in.. ik zou van alle 2 gewoon even een backup maken.. dus gewoon even alles kopieren of knippen en plakken in een aparte map, desnoods zo: 'Sims3' met daarin 2 andere mappen: 'downloads' en 'saves'

wanneer je dan alles nieuw heb staan op je andere pc dan plaats je alle downloads en saves, weer in het juiste mapje waar je ze vandaan had gehaald op je 'oude' PC,

Ik hoop dat dit geholpen heeft;)

Succes
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Luc

Re: Sims gaat naar andere pc saves mee? [HELP!!]

Nou mijn packages downloads + Sims 3 packs zijn 2.1 GB dus die kunnen niet op een stick die ik heb , dus ik vroeg zijn er nog andere mogelijkheden om die naar mijn ander computer te verzetten

Ik dacht net zelf aan een winrar bestandje met alles erin op mediafire zette en dan downloaden.
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Sims gaat naar andere pc saves mee? [HELP!!]

Via media fire kan ook,.. maar waarom doe je het niet in 2 delen dan.. eerst de ene helft bijv de sims3packs op je usb en daarna de package.. zodat het wel past op je usb:P

Weet je hoe je het moet inpakken als rar bestand?
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!

Weergave- en sorteeropties