Ik moest een Patch downloaden voor de sims 3 en dat deed ik
Toen zag ik dat er iets van update iets van algemeen stond ik dacht als ik daar op klik krijg ik wel te zien waar de update voor dient maar toen annuleerde de update en nu werkt sims niet meer.. er staat als ik sims startprogramma opstart staat er dat me basisspel van de sims 3 niet compatibel met het huidige sims 3 uitbreidingspakket is en dat ik het moet updaten met het startprogramma maar er staat gewoon als ik verversen aan klik dat me sims 3 up-to-date is... ik dacht dat het misschien ligt aan dat onderaan me startprogramma staat een icoon van de sims 3 na middernacht en daar staat de sims 3 na middernacht is vereist dus ik weet niet of het daar aan ligt ? want anders is er geen probleem want ik krijg de game morgen maar weten jullie wat ik anders moet doen ?
Ik heb zelf dit probleem ook gehad, ik had al mijn uitbreidingspakketen en accessoirespakketen van me pc verwijderd en toen ben ik weer naar mijn Sims3 launcher gegaan. En ik heb de update voor de Sims 3 basisspel gedownload en daarna heb een voor een alle uitbreidingen en accesoirespakketen opnieuw geïnstalleerd en toen deed me game het weer goed. Misschien heb je hier wat aan Wel laat maar misschien helpt het!!
De melding "[uitbreiding] vereist" in het startprogramma betekent dat de uitbreiding vereist is om de gameversie van dat spel te zien. Als het spel niet geïnstalleerd is kan ie namelijk ook geen gameversie aangaven.
Dat hoort dus zo, maar ze hadden dat inderdaad wat handiger kunnen omschrijven.
Het opnieuw installeren van de games lost het compatibiliteitsprobleem vaak op.
Maar eigenlijk ontwijk je dan het probleem, omdat je weer die melding zal krijgen als je dezelfde patch gaat installeren.
Een betere oplossing is dan ook om de missende patch te downloaden.
Dit is - zoals de melding ook al aangeeft - die voor De Sims 3 of het recentste spel.
Hiervoor hebben we de gameversies van De Sims 3 en het recentste spel nodig.
De gameversie van je spellen kan je voor elk spel apart vinden in:
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 (of een andere game waarvan je de versie wilt weten)\Game\Bin\skuversion.txt
De gameversie staat in dit tekstbestand achter "GameVersion ="
Als je deze informatie geeft, dan kunnen wij je vertellen welke patch je nodig hebt.