Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

16 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Problemen met Launcher na nieuwste EA DM update

Hoi na de laatste nieuwe downloadmanager update werkt mijn Launcher niet naar behoren, heb hier voorheen geen problemen mee gehad.
De eerste dag na de update kocht ik iets in de store en wilde het downloaden dat ging al mis bleef vast staan, via eerdere aankopen werkte het wel.Ok dacht als dat alles is geen probleem.
Toen ging ik spelen met de sims en na afloop bleek mn launcher nog op het buroblad te staan met zo'n draaiend symbool(muis) was dus niet vanzelf weggegaan. Toen ik op X klikte gebeurde er niks en dat is nu dus steeds zo ik klik dan in mn taakbalk op venster sluiten en zegt ie dat het niet reageerd en na veel gedoe sluit ie dan wel af.
Vandaag de aanbieding gekocht in de store ging prima, balkje vol groen en toen bleef de muis cirkel weer draaien en gebeurde er niks. Na tijd gewacht ik weer afgesloten via bovenstaande(x Werkt dus niet) en toen kreeg ik met geen mogelijkheid de launcher te voorschijn.Niet via snelkoppeling of opnieuw downloaden zelfs niet met de cd.
Ik comp opnieuw opgestart toen deed ie het weer en kon ik het gekochte jurkje instaleren.
Afsluiten ging weer niet normaal.
Zijn er meerdere mensen die dit hebben na de laatste nieuwe EA DM Update (dus niet de laatste spelupdate)?
Heeft iemand een duidelijke tip wat ik kan doen of moet ik ea maar een mail sturen?
Alvast thx voor jullie tips of raad. :bloemetje
Sims3: 1.15.34.008002 WereldAvonturen:2.10.5.008002
Luxe :3.6.6.008001 Ambities :4.3.4.008001
Supersnel:5.0.44.008001

Edit; Ik heb net telefonisch contact gehad met de helpdesk, dit probleem hadden ze nog niet vernomen,ze sturen een mail met hoe ik het kan oplossen.Ofterwel eraf gooien en opnieuw de EADM instaleren.Toch zijn tips van jullie ook welkom.Ik kan gewoon spelen dus voorlopig laat ik het ff zo en wacht jullie tips enzo ff af voor ik wat verander.

Laatst gewijzigd door redhead0966 op wo 13 okt 2010, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Problemen met Launcher na nieuwste EA DM update

Wat je kan proberen is je computer terug zetten naar een punt vóór je de nieuwe EA DM hebt geinstalleerd. Misschien helpt dat?

Elke keer als ik De Sims 3 opstart dan krijg ik ook die popup dat er een nieuwe EA DM is, maar die klik ik elke keer weg. Geen zin in gedoe!
Afbeelding
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Problemen met Launcher na nieuwste EA DM update

Ik kan tot nu toe wel gewoon spelen hiki, alleen toestraks nadat ik iets gekocht had en de launcher via omweg liet afsluiten toen werkte het ff niet, maar na opnieuw opstarten vd comp ging t wel weer.Heb nu niet gespeelt maar dat ging de afgelopen dagen wel goed dus daar zal t wel niet mis in gaan. Ik heb de mail van helpdesk ontvangen maar pff moet zoveel handelingen doen daar w8 ik nog ff mee of laat mn broer(die deze comp in elkaar heeft gezet) het maar ff doen van het weekend.
Het is dus niet zo dat ik niet meer kan spelen door deze update maar dat ik via omwegen de launcher uit moet zetten(afsluiten).Het is geen supergroot probleem maar wel hinderlijk.
Gebruikersavatar
Moonnightflower
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
26
Lid geworden op:
vr 15 okt 2010, 09:57

Re: Problemen met Launcher na nieuwste EA DM update

:cursing Ja, ik heb ook problemen dat de EA downloadmanger niet goed werkt, maar kan het spel gewoon probleemloos spelen gelukkig!
Spullen uit de downloadstore gaat gewoon niet goed, blijft hangen! Daarom is mijn grote vraag straks als het nieuwe uitbreidingspakket komt :P (hoera!) of we dan wel een eventuele nieuwe patch kunnen gaan downloaden omdat de EA downloadmanager niet naar behoren werkt! :cry
Dat lijkt mij wel een heel belangrijk probleem; hopelijk lossen ze dat op tegen die tijd! :scared
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Problemen met Launcher na nieuwste EA DM update

Het bericht van helpdesk:
Het idee is dat u het programma uit de spelfolders, de registratie en de cache verwijderd.

Wij stellen u voor de volgende procedure stap voor stap te volgen om het probleem op te lossen:

Om handmatig de EA Download Manager te verwijderen, zult u uw systeemregistratie moeten wijzigen en verwijdert u de folders in een proces in twee delen. Dit zal alle sporen van EA Download Manager van uw systeem verwijderen.

Let op: Indien u EA Download Manager verwijdert, zult u de bereikbaarheid en speelbaarheid van gedownloade spellen verliezen (die krijgt u bij het opnieuw downloaden gewoon weer terug, ze staan opgeslagen in de manager).

Let u op dat het verkeerd redigeren van uw computerregistratie of bestanden uw besturingssysteem kan beschadigen. Wij raden aan om een computervakman deze stappen te laten verrichten. Indien u echter zeker bent, dat u uw registratie succesvol kunt redigeren, volg dan alstublieft onderstaande instructies voorzichtig op.

Om alle spelfolders te verwijderen:

1. Open Mijn Computer.
2. Open uw harde schijf (de EA Download Manager wordt standaard geïnstalleerd op de C schijf).
3. Open de Program data map.
4. Open de Electronic Arts map.
5. Klik met de rechter muisknop op de EADM map en kies verwijderen.
6. Een "verwijder bevestiging" zal verschijnen; kies Ja.
7. (Ook in het Programma files map), ga naar de Installshield Installatie Informatie (Indien u deze map niet kunt vinden dient u naar tools te gaan > map Instellingen en klik de instelling "om verborgen folders te tonen").
8. Klikt met de rechter muisknop {EF7E931D-DC84-471B-8DB6-A83358095474} en kies verwijderen. Een "Bevestiging map verwijderd" venster zal verschijnen; kies Ja.
9. Wanneer de folder verwijderd is, sluit het venster
10. Klik met de rechter muisknopop uw prullenbak en kies Leeg prullenbak

Nu kunt u de registratiesleutels voor het spel verwijderen:

1. Klik op Start en klik dan op uitvoeren.
2. In de tekstlijn type 'regedit' klik dan OK.
3. Klik op Bestand en op uitvoeren.
4. Kies een locatie en naam voor het bestand (dit zal uw backupregistratiebestand zijn).
5. Klik bewaren.


Voert u hierna onderstaande stappen uit:

1. Klik op de + naast HKEY_LOCAL_MACHINE.
2. Klik op de + naast SOFTWARE.
3. Klik op de + naast Elektronic Arts.
4. Klik met de rechter muis toets op EA Core map en kies verwijderen.
5. Klik op de + naast Microsoft.
6. Klik op de + naast Windows.
7. Klik op de + naast Huidige Versie.
8. Klik op de + naast de-installeren.
9. Klik met de rechter muis toets op {EF7E931D-DC84-471B-8DB6-A83358095474} en kies verwijderen.
10. Een verwijderings bevestigings venster zal verschijnen, kiest Ja.

Indien u ook de cache moet verwijderen die bij de EA Download Manager hoort, volgt u onderstaande stappen:

1. Open Mijn Computer.
2. Dubbelklik op de C-schijf (standaard is dit waar de cache map wordt gemaakt. Indien u eerder een andere locatie voor de cache map heeft gekozen, zult u gewoon die map moeten verwijderen ).
3. Dubbelklik de Programfile map.
4. Dubbelklik de Electronic Arts map.
5. Klik met de rechter muis toets op de EADM en kies verwijderen.
6. Een "Bevestig verwijderen map" venster zal verschijnen; kies Ja.

EA Download Manager nu volledig is verwijderd van uw systeem.

Nu kunt u via onderstaande link de EADM opnieuw installeren: http://files.ea.com/downloads/eacore/eadm-installer.exe
Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Normen
Electronic Arts
Customer Support Team
Nederland: 0900 - 1001666
België: 0900 - 10016
nl-cs@ea.com
U kunt ons bereiken op:
Ma t/m Vr van 09:00 tot 22:00
en op Za van 12:00 tot 18:00
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Problemen met Launcher na nieuwste EA DM update

Sorry voor powerpost in mn eigen topic maar wilde het ff overzichtelijk houden met dat bericht, ik zelf heb het nog niet gedaan omdat ik het zelf niet durf te doen ik w8 er mee tot dat mn broer tijd heeft dit voor mij uit te vogelen en te doen hij heeft mn comp ook in elkaar gezet dus ik laat het aan hem over.
Ik zelf heb ook gewoon kunnen spelen dus daar ligt het probleem niet het is echt de launcher die nu dus problemen heeft.
Maar ik kan gewoon spelen(althans 3dagen terug nog wel :D ga het vanavond wel weer proberen)
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Problemen met Launcher na nieuwste EA DM update

Volgens mij heeft je videokaart ook niks te maken met de EADM :?
Laten we hopen dat er meer meldingen bij EA zijn gekomen en dat ze de EADM ff opnieuw updaten, gisteren heb ik de aanbieding van de dag binnen gehaalt dat ging prima gelukkig alleen als ik dus de launcher weg wil doen met X dan reageert ie niet. En ik heb al bijna een week niet gespeelt(ziek) maar ik denk dat het met spelen prima gaat.Dus wacht ik wel op de volgende update van de EADM. Ik hoop alleen dat ik de EADM niet nodig heb met de nieuwe uitbreiding straks 28 okt, of dat het dan problemen gaat geven met instaleren.
NickyV
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 18:08

Re: Problemen met Launcher na nieuwste EA DM update

Nou ik heb alles al verschillende malen opnieuw op de pc gezet, maar het probleem is nog steeds niet weg. Nu kan ik zelfs de laatste uitbreiding er niet opzetten. Dus wacht ik tot middenacht komt. Koop deze op dvd en hopelijk ben ik dan van het probleem weer af.
(dit lukt namelijk ook bij wereldavonduren en Ambities.)
Gr.NickyV
Gebruikersavatar
Moonnightflower
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
26
Lid geworden op:
vr 15 okt 2010, 09:57

Re: Problemen met Launcher na nieuwste EA DM update

Hoi, ja... daar heb je gelijk in... toen ik destijds Ambties installeerde werd het probleem met de EA downloadmanager (zelfde probleem) toen ook opgelost.
Laten we hopen dat EA zo spoedig mogelijk eens aktie gaat ondernemen tegen het probleem met de nieuwe EA downloadmanager.
Buiten Nederland om (zoals Amerika, Engeland, etc.) lees je dezelfde problemen die wij net zoals zij hebben met de laatste downloadmanager. :bored

Weergave- en sorteeropties