Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

19 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Patches voor Sims 3

Alle informatie over de patches kun je lezen op:

http://www.sims3nieuws.nl/patches/

Dit topic wordt verder niet meer geupdate omdat we nieuwe patches en nieuws over de patches op onze homepage melden of in aparte topics op ons forum.

Vragen over de patches kun je natuurlijk altijd stellen.
Patch nummer 1 - released op 25 Juni 2009:
Nieuwste update voor: 1.2.7

Complete lijst met wijzigingen:
* Problemen met snelheid 2 en 3 die te langzaam verlopen worden opgelost.Op sommige computers zullen de resultaten beter zijn wanneer snelheid 2 en 3 gebruikt worden.
* De keuze om het verhaalverloop aan of uit te zetten wordt gerepareerd.
* Een mogelijke crash in verband met de geluidscode wordt gerepareerd.
* Babysitters zullen de kavel niet meer verlaten met baby's.
* Sommige problemen met Vsync en de mate van verversing worden opgelost.
* Sommige problemen met DVD-verificatiefouten en compatibiliteit met de DVD-speler tijdens het opstarten worden opgelost.
* Met deze update worden sommige problemen met Mac-systemen die de game laten crashen wanneer er verbinding wordt gemaakt met de AFP-servers opgelost.
Klik hier om de patch te downloaden als je liever geen gebruik maakt van de EA Download Manager.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Patches voor Sims 3

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat zo snel niet weet: de patch installeerde bij mij vanzelf via de EA Downloader toen de patch er net was. Hoe je de patch erin zet als je hem download ... geen idee, sorry misschien dat iemand anders dat weet.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Saarsel
Snackventer Snackventer
Berichten:
94
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:03

Re: Patches voor Sims 3

Die allerlaatste patch (met die hele waslijst) die werkt niet tegoei voor sommige gebruikers. Dat heb ik gelezen op het officiële sims forum.
Ik ondervind dat mijn spel na het installeren van die patch echt heel traag bolt. Die laad verschrikkelijk traag. Tijdens het spelen blijft deze soms zelfs vasthangen.
Weet iemand een oplossing of is hier niets aan te doen. Misschien dat ik heel mijn spel herinstalleer. Mja er zijn spelers bij die serieuzere problemen hebben als ik dat lees.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Als Alexander Altijdopweg bij je voordeur staat zit er maar 1 ding op: nooit opendoen!
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Patches voor Sims 3

Ja dat las ik ook: vreemd want er is nooit aangegeven dat dat een probleem zou kunnen worden: dat het spel meer van je computer eist dus.

Heb je hacks in je spel? Sommige zijn niet geupdate sinds de patch en kunnen problemen veroorzaken.

Verder kun je de standaard dingen proberen: windows updaten - drivers updaten. Verder zou ik het ook niet weten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Saarsel
Snackventer Snackventer
Berichten:
94
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:03

Re: Patches voor Sims 3

Heb het hele spel opnieuw geïnstalleerd. Een beetje geprutst aan grafische instellingen en hij bolt weer normaal. Ik had enkele packages geïnstalleerd en heb deze teruggezet.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Als Alexander Altijdopweg bij je voordeur staat zit er maar 1 ding op: nooit opendoen!
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Patches voor Sims 3

hiki schreef:Dus hij werkt weer? Mooi!

Opnieuw installeren is toch vaak de beste optie en dan 1 voor 1 spullen terug zetten en kijken of het nog werkt.
Als je het spel opnieuw istalleert gaan toch al je creaties weg?! :eek:

Of kan je die later weer terugzetten? en hoe dan ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Saarsel
Snackventer Snackventer
Berichten:
94
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:03

Re: Patches voor Sims 3

Ja als je als je het spel eraf gooit en dan opnieuw installeert zijn je creaties inderdaad allemaal weg. Dus wat ik op voorhand doe is gewoon de map packages->mods kopiëren en op usb zetten ofzo. Later zet je die terug onder dezelfde map. Dit voor custom content dus.
De creaties die je via de store hebt gekocht kun je gewoon terug downloaden. De creaties van de exchange zul je opnieuw moeten opzoeken en downloaden.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Als Alexander Altijdopweg bij je voordeur staat zit er maar 1 ding op: nooit opendoen!
sanonino
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
do 17 dec 2009, 08:37

Re: Patches voor Sims 3

Ik heb een beetje een probleem, Telkens als ik bij de launcher bij updates voor de game op verversen klik, komt er een foutmelding dat ie zich niet kan verbinden met de ea downloadmanager... Kan ik de patch niet gewoon van een site downloaden ofzo? Het is best frustrerend aangezien ik nu geen CaW kan gebruiken terwijl ik daar meer heb naar uitgekeken dan naar WA.
Groetjes Sanne
DeKDeS
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
zo 20 sep 2009, 17:21

Re: Patches voor Sims 3

sinds de laatste patch krij ik nu het volgende: sims 3 start niet meer op (alleen de launcher laad)

dit is de error code die ik krijg:

Afbeelding

hopelijk komt ea met een oplossing.
floridus
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
zo 29 nov 2009, 19:25

Re: Patches voor Sims 3

ik heb sims3 alleen geen wereldavondturen
had vroeger 1.4 versie en dat werkte prima
updated naar 1.6 problemen dat ik in mijn 'logboek' moet kijken en kan niets meer doen- > uninstal en terug opnieuw installeren tenvolgen dak alles kwijtben
ook geprobeert met de update 1.79 geen ook niet dezelfde resultaat als 1.6

nu de nieuwe update gedaan 1.8 maar nog steeds hetzelfde probleem

weet jij soms wat ik er tege kan doen want ik geraak dus nooit verder dan de versie 1.4 en geniet dus ook niet van alle nieuwe dingen die je in de updates te vinden is.
heb al naar de echte sims3 site iets gestuurt maar na weke nog steeds geen antwoordt nergens eigenlijk , dus hoopk da ik hier wel eentje krijg.

alvast bedankt
groetjes jessy
DeKDeS
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
zo 20 sep 2009, 17:21

Re: Patches voor Sims 3

simmertje1981 schreef:
DeKDeS schreef:sinds de laatste patch krij ik nu het volgende: sims 3 start niet meer op (alleen de launcher laad)

dit is de error code die ik krijg:

Afbeelding

hopelijk komt ea met een oplossing.
Vreemd ik kan gewoon de sims3 openen.
Probleem is al verholpen.

Weergave- en sorteeropties