ik heb dus net sims 3 gekocht en download gelijk mijn eerste update 1.15.34.008002 ik start het spel op en alles werkt perfect maak een famillie aan en begin te spelen maar dan gebuert het 5 sec na dat de stad geladen is valt het spel uit en geen waarschuwing.
ik dus sims3 opnieuwe instaleren zonder update en alles werkt perfect.
mijn pc specs zijn
i7core 920
6 Gb intern
2x gtx 460
2 terra byte scijven
windows viast64 bit
mijn vragen zijn
waarom wekrt de update niet ?
als ik een uitbreiding koop krijg ik dan automatisch er een update bij waar door ik weer niet kan spelen ?
update 1.15.34.008002
12 berichten • Pagina 1 van 1
Re: update 1.15.34.008002
ik heb precies hetzelfde en ik heb alle uitbereidingen
kon je het spel spelen met alle uitbreidingen en zonder de update ?
geloof het wel maar ik heb het een maand of 2 niet gespeeld.
hoe haal je die update weg kan ik het ff uittesten
hoe haal je die update weg kan ik het ff uittesten
ik denk door alles opnieuw te instaleren.
ik vrees het ook

Draai je met twee GeForce GTX 460's in SLI?
Dan heb je net de twee dingen gecombineerd die De Sims 3 niet leuk vindt: de GeForce GTX 460 (of 4xx serie in het algemeen) en SLI (hoewel ik zelf geen problemen ervaar).
Meerdere mensen hebben compatibiliteitsproblemen met de GeForce GTX 460. De meeste problemen zijn sinds Ambities opgelost.
Daarnaast kan het probleem ook nog te maken hebben met de 64 bit versie en de hoeveelheid geheugen. Niet iedereen heeft daar last van, maar voor een aantal mensen heeft het geholpen om het exe bestand van De Sims 3 LAA te maken, zodat het meer dan 2 GB RAM ondersteunt.
Een update kan je trouwens niet makkelijk verwijderen. Je kan nog wel eens wat bereiken met systeemherstel, maar dan geldt dat voor je gehele systeem plus de methode blijft wat twijfelachtig.
Je kan beter een back-up maken van je spelbestanden voordat je een patch installeert en eventueel later dan opnieuw installeren en dan de back-up terugplaatsen.
Maar goed, voor de topicstarter:
Heb je al eens geprobeerd of het spel goed draait zonder updates? In dat geval kan je ervoor kiezen niet te updaten. Je hebt dan misschien wel wat meer bugs, maar dat weegt zeker op tegen langer dan 5 minuten kunnen spelen.
Wat je verder nog kan doen is het uitschakelen van "Preventie van gegevensuitvoering (DEP)" voor de .exe bestanden.
Dit doe je als volgt:
Typ het volgende in het zoekvenster van Windows (bij start): systempropertiesperformance
Vervolgens ga je naar het tabblad "Preventie van gegevensuitvoering (DEP)".
Je kiest dan voor het 'tweede bolletje' en voegt de volgende bestanden toe: TS3.exe en S3Launcher.exe
Deze bestanden vind je in de regel hier:
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin\TS3.exe
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin\S3Launcher.exe
Mocht je uitbreidingen of stuffpacks hebben, dan zal je (ook) de .exe bestanden moeten toevoegen van je meest recente spel.
Wereldavonturen: TS3EP01.exe
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Wereldavonturen\Game\Bin\TS3EP01.exe
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Wereldavonturen\Game\Bin\S3Launcher.exe
Luxe accessoires: TS3SP01.exe
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Luxe accessoires\Game\Bin\TS3SP01.exe
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Luxe accessoires\Game\Bin\S3Launcher.exe
Ambities: TS3EP02.exe
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Ambities\Game\Bin\TS3EP02.exe
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Ambities\Game\Bin\S3Launcher.exe
Vervolgens moet je de pc opnieuw opstarten en kan je als het goed in het spel nu (langer) spelen.
Als dat niet helpt, dan zou je eens de LAA oplossing (van derden) kunnen proberen.
Dit houdt in dat je het exe bestand aanpast volgens de volgende instructies: klik hier
Let op: maak wel een back-up van je bestanden voor het geval er iets mis gaat!
Daarnaast wordt dit programma niet ondersteund door EA Games. Het gebruik ervan is dan ook op eigen risico.
Vergeet ook niet om het weer uit te zetten als je een nieuw spel of een nieuwe patch installeert:
"-Remember to "Force LAA" again after installing new patches. It is also recommend to "Reset LAA" before patching."
Trouwens, zou ik mogen weten waarom je gekozen hebt voor deze twee videokaarten?
Het is natuurlijk geheel jouw keuze, maar ik zou zelf nooit zo'n combinatie hebben gemaakt.
Zeker niet als ik alleen Sims zou spelen (maar ik neem aan dat je daarnaast nog andere games speelt?).
V Ik bedoelde meer het hele systeem. Als je zo'n 400 euro aan videokaarten uitgeeft, dan zou ik dat niet combineren met 'slechts' een i7 920. Ik was dan voor een betere processor gegaan en een goedkopere videokaart.
Maar als ze even duur waren is het inderdaad een goede keuze (hoewel de cpu misschien een bottleneck kan zijn). Het blijft alleen wel een erg dure videokaart voor SLI, maar daarentegen kan je wel weer een aantal jaar voort.
Dan heb je net de twee dingen gecombineerd die De Sims 3 niet leuk vindt: de GeForce GTX 460 (of 4xx serie in het algemeen) en SLI (hoewel ik zelf geen problemen ervaar).
Meerdere mensen hebben compatibiliteitsproblemen met de GeForce GTX 460. De meeste problemen zijn sinds Ambities opgelost.
Daarnaast kan het probleem ook nog te maken hebben met de 64 bit versie en de hoeveelheid geheugen. Niet iedereen heeft daar last van, maar voor een aantal mensen heeft het geholpen om het exe bestand van De Sims 3 LAA te maken, zodat het meer dan 2 GB RAM ondersteunt.
Een update kan je trouwens niet makkelijk verwijderen. Je kan nog wel eens wat bereiken met systeemherstel, maar dan geldt dat voor je gehele systeem plus de methode blijft wat twijfelachtig.
Je kan beter een back-up maken van je spelbestanden voordat je een patch installeert en eventueel later dan opnieuw installeren en dan de back-up terugplaatsen.
Maar goed, voor de topicstarter:
Heb je al eens geprobeerd of het spel goed draait zonder updates? In dat geval kan je ervoor kiezen niet te updaten. Je hebt dan misschien wel wat meer bugs, maar dat weegt zeker op tegen langer dan 5 minuten kunnen spelen.
Wat je verder nog kan doen is het uitschakelen van "Preventie van gegevensuitvoering (DEP)" voor de .exe bestanden.
Dit doe je als volgt:
Typ het volgende in het zoekvenster van Windows (bij start): systempropertiesperformance
Vervolgens ga je naar het tabblad "Preventie van gegevensuitvoering (DEP)".
Je kiest dan voor het 'tweede bolletje' en voegt de volgende bestanden toe: TS3.exe en S3Launcher.exe
Deze bestanden vind je in de regel hier:
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin\TS3.exe
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin\S3Launcher.exe
Mocht je uitbreidingen of stuffpacks hebben, dan zal je (ook) de .exe bestanden moeten toevoegen van je meest recente spel.
Wereldavonturen: TS3EP01.exe
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Wereldavonturen\Game\Bin\TS3EP01.exe
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Wereldavonturen\Game\Bin\S3Launcher.exe
Luxe accessoires: TS3SP01.exe
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Luxe accessoires\Game\Bin\TS3SP01.exe
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Luxe accessoires\Game\Bin\S3Launcher.exe
Ambities: TS3EP02.exe
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Ambities\Game\Bin\TS3EP02.exe
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Ambities\Game\Bin\S3Launcher.exe
Vervolgens moet je de pc opnieuw opstarten en kan je als het goed in het spel nu (langer) spelen.
Als dat niet helpt, dan zou je eens de LAA oplossing (van derden) kunnen proberen.
Dit houdt in dat je het exe bestand aanpast volgens de volgende instructies: klik hier
Let op: maak wel een back-up van je bestanden voor het geval er iets mis gaat!
Daarnaast wordt dit programma niet ondersteund door EA Games. Het gebruik ervan is dan ook op eigen risico.
Vergeet ook niet om het weer uit te zetten als je een nieuw spel of een nieuwe patch installeert:
"-Remember to "Force LAA" again after installing new patches. It is also recommend to "Reset LAA" before patching."
Trouwens, zou ik mogen weten waarom je gekozen hebt voor deze twee videokaarten?
Het is natuurlijk geheel jouw keuze, maar ik zou zelf nooit zo'n combinatie hebben gemaakt.
Zeker niet als ik alleen Sims zou spelen (maar ik neem aan dat je daarnaast nog andere games speelt?).
V Ik bedoelde meer het hele systeem. Als je zo'n 400 euro aan videokaarten uitgeeft, dan zou ik dat niet combineren met 'slechts' een i7 920. Ik was dan voor een betere processor gegaan en een goedkopere videokaart.
Maar als ze even duur waren is het inderdaad een goede keuze (hoewel de cpu misschien een bottleneck kan zijn). Het blijft alleen wel een erg dure videokaart voor SLI, maar daarentegen kan je wel weer een aantal jaar voort.
Laatst gewijzigd door Nefje op zo 26 sep 2010, 17:47, 2 keer totaal gewijzigd.
okee ik ga het uitproberen ff antwoord op je vraag ik had mijn gt285 verkocht voor bijna new prijs dus had ik nieuwe kaarten nodig en kon ik iezen voor de gtx 480 of 2x 460 voor even veel geld maar toch meer snelheids winst en ik speel ook games als metro 2033 cod 4 gta 4 hawx avp dat soort games. wat zou jij gekzoen hebben dan voor 440 euro ?
oke dat dep instelling hielp maar nu heb ik een nieuw probleem ik hoor de ingame geluiden niet meer alleen nog maar het liedje van het laadscherm en het maakt me een beetje gek. hoe stop ik dat
anderen vraag krijg je bij de uitbredig de updates mee geleverd ? zo niet dan update ik het spel gewoon nooit.
anderen vraag krijg je bij de uitbredig de updates mee geleverd ? zo niet dan update ik het spel gewoon nooit.
Door de installatie van uitbreidingen worden bepaalde patches geïnstalleerd, maar niet allemaal.
Ik weet niet precies welke uitbreidingen je hebt, maar het basisspel is over het algemeen voldoende bijgewerkt zodra Ambities is geïnstalleerd en je geen andere updates installeert.
De bijbehorende patch voor Wereldavonturen is dan 2.7. Deze hoef je niet te installeren, maar dat zou ik wel doen omdat er nogal wat problemen waren met de eerste versie.
Voor de rest zou ik niets updaten zolang het goed draait.
Voor de geluidsbug weet ik even zo snel niet de oplossing. Ik heb wel eens eerder problemen gelezen over het geluid, maar daar werden dan geen oplossingen gegeven.
Je zou kunnen proberen om de volgende bestanden te verwijderen:
CASPartCache.package
CompositorCache.package
ScriptCache.package
SimCompositorCache.package
Version.tag
De bestanden vind je in de regel hier: C:\(Mijn) Documenten\Electronic Arts\De Sims3
Het verwijderen van deze bestanden is volkomen veilig en wordt ook aangeraden door moderators van EA Games, zoals Nichaedemus.
Deze bestanden worden vervolgens automatisch opnieuw aangemaakt als je het spel weer start. Zo kunnen eventuele fouten worden opgelost en misschien ook jouw geluidsbug.
Ik weet niet precies welke uitbreidingen je hebt, maar het basisspel is over het algemeen voldoende bijgewerkt zodra Ambities is geïnstalleerd en je geen andere updates installeert.
De bijbehorende patch voor Wereldavonturen is dan 2.7. Deze hoef je niet te installeren, maar dat zou ik wel doen omdat er nogal wat problemen waren met de eerste versie.
Voor de rest zou ik niets updaten zolang het goed draait.
Voor de geluidsbug weet ik even zo snel niet de oplossing. Ik heb wel eens eerder problemen gelezen over het geluid, maar daar werden dan geen oplossingen gegeven.
Je zou kunnen proberen om de volgende bestanden te verwijderen:
CASPartCache.package
CompositorCache.package
ScriptCache.package
SimCompositorCache.package
Version.tag
De bestanden vind je in de regel hier: C:\(Mijn) Documenten\Electronic Arts\De Sims3
Het verwijderen van deze bestanden is volkomen veilig en wordt ook aangeraden door moderators van EA Games, zoals Nichaedemus.
Deze bestanden worden vervolgens automatisch opnieuw aangemaakt als je het spel weer start. Zo kunnen eventuele fouten worden opgelost en misschien ook jouw geluidsbug.
geweldig alles werkt nu ik ga zeker uitbreidingen kopen nu bedankt voor de hulp
Mooi.
Is zelfs het geluidsprobleem opgelost?
Ik vond namelijk net een 'mogelijke oplossing van EA Games' weer terug en die wijkt nogal af van mijn suggestie:

Ik vond namelijk net een 'mogelijke oplossing van EA Games' weer terug en die wijkt nogal af van mijn suggestie:
Nichaedemus schreef:Hi,
You can try out the following to fix the audio issue:
First, quit the game and open up the Device Manager. Now look under "Sound, Video and Game Controllers". If you see any other audio device, such as a Unimodem Full-Duplex Audio Device or similar, set them to be disabled. Close all windows and relaunch the game. The audio should now play back properly.
For those still experiencing audio issues in the game and are running Windows XP, you can also try adjusting the hardware acceleration of your audio device. To do so, follow these steps:
0 - Quit the game if it is running.
1 - From the Windows taskbar go to Start, then Settings, and then Control Panel.
2 - In the window that appears select Sounds and Audio Devices Properties.
3 - In the popup window that appears, look for the section labeled Speaker Settings and click on the Advanced button.
4 - In another popup window that appears, click on the Performance tab.
5 - Here you will see 2 sliders - one for Hardware Acceleration, and another for Sample Rate Conversion Quality.
6 - Adjust the slider for Hardware Acceleration by one notch.
7 - Now click the OK button to apply changes.
8 - Close all other windows and launch the game.
Depending on your audio device, increasing or decreasing hardware acceleration may fix the audio issues. You can also try adjusting the slider for Sample Rate Conversion Quality.
Alternatively, you can adjust hardware acceleration of the audio device by running the DirectX diagnostic tool, then clicking on the Sound tab which should display a slider control for hardware acceleration.
It is also possible there are background tasks or processes interfering with the game audio (EADM, firewall, anti-virus, scheduled OS maintenance, incompatible audio codecs, etc.). If that is the case, you can try disabling them. Instructions can be found in the following EA Support article:
http://easims.custhelp.com/cgi-bin/easi ... aqid=10700
The following may also be of help:
Doing this will eliminate most of what might be interfering with the game audio running properly on a software level. After you are done playing the game repeat the above procedure, this time using the Enable All buttons to turn services and startup items back on.From SimGuru_BGY_11:
Let's try this, also:
1. Click Start or press the Windows key and R, click Run, type msconfig, and then click OK.
2. Click on Startup.
3. Select disable All.
4. Click on Services.
5. Check the box that says Hide All Microsoft Services, then Disable All.
6. Apply, then restart your system.
-Big Guy-