Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Guide : Alle boeken op een rij.

@ Hiki In één van de prima guides staat dat het handig is om bijvoorbeeld de twee zwangerschapsboeken te lezen; dan krijgen de baby's betere traits of zo, of kun je er misschien 1 kiezen. En ik denk dat die andere boekjes handig zijn als voorbereiding op de vaardigheden: een boekje lezen over tellen geeft misschien een voorsprong bij de logische skill of zo. Ik denk dat het zo in elkaar steekt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: SN's Gids: Alle boeken op een rij.

Wauw, wat een hoop boeken ;o
Thnx, di's super handig ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Fluf
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
zo 19 jun 2011, 10:40

Re: SN's Gids: Alle boeken op een rij.

@ hiki en wimhuiskamp:

De kinderboeken zijn inderdaad makkelijk voor peuters. Als je ze op de grond legt kan je peuter de boeken zelf lezen en heeft dan een voorsprong in bepaalde vaardigheden. (Tieners en volwassenen kunnen de peuter ook voorlezen, dat komt de onderlinge relatie ook ten goede.) Persoonlijk maak ik hier altijd gebruik van. Mijn peuters onder de panne, en ze leren er ook nog wat van ;) Met de nieuwe uitbreiding Levensweg kan je peuters met deze (en andere) boeken ook in slaap lezen.

Van de boeken: tellen voor hen die dat niet kunnen, vierkanten zijn geen driehoeken en slim zijn is leuk en winstgevend, leren peuters de vaardigheid inzicht.
Van de boeken: blauwe eieren met pastramie, frank ben ik niet en o, de plekken waar je maar even bent, leren die kleine rakkers schrijven.
En van de boeken: de basis van vingerverven, handafdrukken van de meesters en blijf niet binnen de lijnstjes, leren ze schilderen.
Van de boeken van Jimmy Tandwiel, ben ik er nog niet achter of ze er wel iets van leren :S

De vaardigheden die ze hierdoor opdoen zie je niet meteen onder het vaardigheden tabblad verschijnen, maar worden pas zichtbaar als je peuter opgroeid. Als je dan bijvoorbeeld op een computer klikt heeft je simkind ineens 3 vaardigheidspunten voor schrijven. Zo, die zijn makkelijk verdiend.

Groetjes Martine

Weergave- en sorteeropties