Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Hoe delen jullie je huis in?

Misschien een saai topic, maar ik was er wel benieuwd naar.
De titel zegt het al, hoe delen jullie je huis in? Dan bedoel ik, waar zet je de trap, en waar maak je een washok, hoeveel slaapkamers doe je, maak je een kelder, zet je je huis op een verhoging, maak je je garage apart of eraan vast, maak je een zolder, hoeveel verdiepingen doe je meestal, hoeveel badkamers doe je, etc.

Ik zal maar beginnen:

Ik doe meestal het washok beneden.
De trap probeer ik op de gang te zetten, maar heel vaak weet ik nooit waar ik hem kwijt moet, in verband met de verdieping erboven, en helemaal als ik een zolder gebruik, dus een kamer onder het dak. Ik probeer een sfeervol huis te maken, en ik geef de ouders meestal een eigen kamer. Ik doe de garage aan het huis vast, en ik zet het huis vaak op een fundering.
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Hoe delen jullie je huis in?

hoe ik me huis indeel? elke dag anders, heeft te maken in welke 'mood' ik ben en waar ik zin in heb. Waar ik inspi voor heb, maar meestal begin ik gewoon en ik zie wel....

Verhoging, wel vaak. Garage,soms niet... soms aan huis vast en soms onder het huis...
veel slaapkamers, veel badkamers. Open keuken, veel ruimte. Maar, het verschilt per dag...
Afbeelding
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Hoe delen jullie je huis in?

Bij mij verschilt het per keer. Meestal begin ik met het bouwen van de kamers op de meest logische wijze, en dan pas kijk ik hoe het er van buiten uitziet. Dan ga ik pas inrichten. Meestal gebruik ik een fundering, maar soms ook niet. :laugh
.................................................................>Afbeelding<.................................................................

Weergave- en sorteeropties