Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

16 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Downloaden op Lemonleafs - Deze tut is outdated, lees blz 2

Omdat het downloaden op Lemonleafs soms verwarrend is, hier een tut op te downloaden op Lemonleafs :)

Afbeelding
Ga naar de download die je wilt. Boven elke download staat een titel, daar klik je op.

Afbeelding
Scroll dan tot onder de plaatjes tot je
Download

4Shared Rayfile Uploading

ziet. Klik voor het gemak op 4Shared.

Afbeelding
4Shared doet het bij deze download niet, dan maar een andere.

Afbeelding
Wil je het makkelijk doen klik dan op English rechtsboven, wil je het niet zo doen klik dan op het dingetje in het rode cirkeltje in het midden van het plaatje.
Engels leid zich verder zelf.

Afbeelding
Klik dan op het dingetje in het rode cirkeltje en je download start.

4SHARED
Afbeelding
Klik Download Now.

Afbeelding
Wacht 20 secondes.

Afbeelding
Klik dan op Download This Now.


ik hoop dat het geholpen heeft en het downloaden op Lemonleafs nu veel makkelijker gaat :)

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op do 26 apr 2012, 22:10, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Downloaden op Lemonleafs

Ik was eerst nogal aan het kijken, en toen had ik het vertaald met google vertalen ding(wat op google chrome zit) en toen kon ik dat download dingetje niet echt vinden, maar toen zag ik het XD
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Downloaden op Lemonleafs

Het is Japans toch?

Maar dan heb je Uploading ook nog, die gebruik ik altijd omdat ik die het makkelijkst vind. :3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Downloaden op Lemonleafs

^ Nee het is Chinees volgens Google Chrome. Ik heb het vertaald, dat vroeg 'ie xD
Verder is deze tut idd handig, want eerst snapte ik er niks van. Hij vroeg toen nog niet om die vertaling. -.-

@Evelien: Whaah, ik downloadde vroeger ook altijd met Internet Explorer, maar sinds vandaag gewoon met Google Chrome. Het lijkt ingewikkeld bij Google Chrome, maar het is heel simpel. ;)

Laatst gewijzigd door Monstermummie op di 03 mei 2011, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Downloaden op Lemonleafs

Deze tut is outdated, LemonLeafs heeft haar downloads nu op GameSir geplaatst. Dat betekent dat je de downloads van LemonLeafs niet kan krijgen tenzij je een account hebt op Gamesir. Een account maken gaat heel lastig daar, ik heb het geprobeerd maar ik had geen succes omdat je een invitation code nodig hebt en die had ik niet. Waarom LemonLeafs het heeft gedaan kun je hier lezen.
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties