Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

70 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Wat mis jij nog aan tutorials & guides

Een werkende "hoe maak ik een dakkapel" tutorial.
Ik heb net de "how to make an attic" van MTS proberen te doen, maar het werkt voor geen meter.

Iemand die misschien weet hoe het WEL moet?
En met een dakkapel bedoel ik er 1 waar je niet het dak doorheen ziet komen, als je achter de ramen kijkt.
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Wat mis jij nog aan tutorials & guides

Die bedoel ik ook trouwens :P Dacht dat ik die op MTS gezien had, maar het was dus TSR..
Maar die werkt dus niet bij mij. Bij jou wel?
Zo gauw ik mijn daken ga plaatsen doet ie niet wat hij zou moeten doen. Hij plaatst dan ook geen
muren en het dak komt nogsteeds door de gevels heen.
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Wat mis jij nog aan tutorials & guides

Wat ik mis is een goede tutorial in het Nederlands van het maken van kledingmeshes en het aanpassen van kleding meshes. En verder een overzicht van alles wat aan tutorials voorradig is. (dan hoef je niet alle verschillende threads te lezen)
Daluved1 heeft een serie tuts van het begin van meshing gemaakt, maar dat zijn filmpjes. Je krijgt op die manier wel snel een overzicht, maar de details ontgaan mij vaak. En dan moet je dat filmpje steeds een stukje ´terugspoelen´ en weer opnieuw afspelen. Super onhandig dus.
Van haar 1e tutorial heb ik trouwens een ´vertaling´ gemaakt. (maar mijn bureau is momenteel zo´n troep dat ik even niet meer weet waar hij is - op papier dus, nog niet bewerkt voor upload.)
Ook van haar 2e tut heb ik geprobeerd een vertaling te maken. Maar gebleken is dat hij niet klopt.
Dus een vervolg op kleding meshing voor beginners in het Nederlands zou helemaal te gek zijn.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Wat mis jij nog aan tutorials & guides

nee, eigenlijk niet. Alhoewel dat natuurlijk heel fijn is. Het lijkt me dat iedereen die ervaring heeft met een tut ook kan aangeven of het een goede is, duidelijk te volgen en zo. En zo een lijst samenstellen met de beste tutorials op elk gebied.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat mis jij nog aan tutorials & guides

Mss hoe je met de TSR Workshop een afdruk/print op een t-shirt zet. Ik denk dat sommige daar wel erg benieuwd naar zijn :).
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties