Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Super_Grootgevaar
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
vr 07 jan 2011, 23:39

Uploaden TSR en MTS?

Ik zou héél graag mijn kavels willen uploaden op TSR of MTS, maar ik weet niet hoe. Ik heb het op de betreffende sites al opgezocht maar ze springen van de hak op de tak. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan doen of mij een andere site geven waar je dit ook nog kan doen. Want ik zou eigenlijk graag eens met mijn nieuwe, nog up te loaden kavel in "S3N’s Daily Finds voor De Sims 3" staan.

Als er mij iemand kan helpen? Bedankt!
~°~ Paris is always a good idea ~°~
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Uploaden TSR en MTS?

Op beide sites die je noemt, moet je geregistreerd zijn en worden je downloads (die je wilt uploaden) gecontroleerd. Op MTS hebben ze wat strenger dan op TSR, niet dat dat erg belangrijk is, maar dan weet je het tenminste.

Voor TSR moet je hier wezen op te uploaden: http://submissions.thesimsresource.com/submissions/
Als je hem geupload hebt, moet je bij dat tabje uploads kijken en dan 'submit selected' klikken. Je kavel komt dan bij pending te staan en dan wordt hij binnen een dag goedgekeurd of afgewezen. En verder weet ik het niet precies meer. :D

Op MTS weet ik het niet,dat heb ik nooit gedaan. :)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Super_Grootgevaar
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
vr 07 jan 2011, 23:39

Re: Uploaden TSR en MTS?

Zemm schreef:Op beide sites die je noemt, moet je geregistreerd zijn en worden je downloads (die je wilt uploaden) gecontroleerd. Op MTS hebben ze wat strenger dan op TSR, niet dat dat erg belangrijk is, maar dan weet je het tenminste.

Voor TSR moet je hier wezen op te uploaden: http://submissions.thesimsresource.com/submissions/
Als je hem geupload hebt, moet je bij dat tabje uploads kijken en dan 'submit selected' klikken. Je kavel komt dan bij pending te staan en dan wordt hij binnen een dag goedgekeurd of afgewezen. En verder weet ik het niet precies meer. :D

Op MTS weet ik het niet,dat heb ik nooit gedaan. :)
Ik heb dus mijn kavel geüpload als Simpack maar dan kreeg ik volgende melding:
Error Malformed XML in Sims3Pack file (2)!

Op de een of andere manier heb ik het kunnen uploaden in Filestorage en heb ik er zelf een Zip bestand kunnen van maken. Maar toen ik dat laatste wou uploaden kreeg ik de melding:
Error The uploaded file is not a Sims3Pack or S3W file

Wat moet ik nu doen? En wat is een S3W file?
Sorry dat ik hierover zeur maar dit is nieuw en ik ben al niet te handig met pc's en downloaden e.d. :$
~°~ Paris is always a good idea ~°~
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Uploaden TSR en MTS?

Je moet 'm gewoon uploaden als sims3pack :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties