Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

88 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Cheats voor Sims 3

De reden dat voor sommige mensen de cheat voor het "gratis" maken van de huizen niet werkt kan liggen aan het moment dat zij de cheats aanzetten. Als je dit doet nog voordat je echt in je stad zelf gaat (de startpagina dus) en dan in het spel zelf de realestate code activeert, dan zou deze het wel moeten doen. Ik weet niet of het inderdaad ook een echt verschil maakt in de werking van de cheats, maar het is te proberen. Dus cheats aanzetten voordat je de stad met je sims familie opstart...
Gebruikersavatar
wouter-vermeulen
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
di 28 dec 2010, 19:43

Re: Cheats voor Sims 3

weet iemand toevallig hoe de cheat heet die het bewerken van kavels aan en uit zet
You can be the best sims-player ever! If you want!

Je kan de beste sims-speler ooit worden! Als je het zou willen!
Gebruikersavatar
tannevw
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
za 30 okt 2010, 16:33

Re: Cheats voor Sims 3

bedoel je dat je dan niet meer erop kan bouwen? ik had laats hier wel een probleempje mee, in brigeport paste ik iets aan op de wereld (steentje en wat bomen neergezet) en toen kon ik niet meer bouwen! ik kon dus niet veder met m'n huis. ik heb het huis daarna maar gewoon opgeslagen en in een nieuwe brigeport gezet.
Tanne Plays Minecraft! En de sims natuurlijk ;D
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Cheats voor Sims 3

^^
Dat dat slotje d'r staat als je op een kavel in stad bewerken klikt?
Dat was toch gewoon TestingCheatsEnabled True?
bij mij werkt dat in ieder geval wel.. :D
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
missyxlovexsim
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
26
Lid geworden op:
do 31 mar 2011, 16:38

Re: Cheats voor Sims 3

dit vond ik daarnet op internet:
Hording Pizza
Entry Location:
At the house

•Hording pizza
Have a Sim call for pizza. When the pizza delivery man arrives, do not accept the pizza. The delivery man will eventually leave the pizza on the front porch, and it will never get stale. You can stack as many pizzas there as you want. If your Sims get hungry, just tell them to get a pizza from the front porch.

Submitted By: xlanickyx


Get free police car!
Entry Location:
mailbox

after testingcheatsenabled true has been entered, when you click on the mailbox, it will say set career, click on law enforcement and become a spy, it will give you a police cruiser in your sims invetory, then, you can just quit the job!


ik kan ze niet proberen want heb het spel nog niet. ik weet wel niet of het op de sims 3 is maar denk van wel,
kan iemand proberen?
Veel succes, hopelijk werkt het
witch
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
ma 02 mei 2011, 19:55

Re: Cheats voor Sims 3

heey
aangezien er heel veel pagina's weet ik niet of het al gevraagd is maar weet iemand misschien en cheat code om sim van leeftijd te veranderen bijv. jong volwassene naar tiener?
ik heb de cheat set age al op alle manieren uit getest en testingcheasenbled true ok maar de eerste werkt niet en de 2 zit nergens tussen kan iemand me helpen??
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Cheats voor Sims 3

Misschien een mod?
Ik weet het niet zeker, want ik werk niet met
mods, downloads etc.
Maar ik weet wel dat je inderdaad niet met testingcheatsenabled true
jonger kan worden, wel ouder.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Cheats voor Sims 3

Of als je genoeg levenslange beloningen hebt, de vruchtbaarheidsbehandeling kopen :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Cheats voor Sims 3

^ Eerst testingcheatsenabled true, en dan buydebug on, dan ga je naar de koopmodus, en vind je bij losse voorwerpen een vraagteken, klik daarop en tadaa. :3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Cheats voor Sims 3

^^
Er is wel een mod voor :sweatdrop
Maar ze mogen daar idd een cheat voor maken, of precies hetzelfde als bij de Sims 2 ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties