Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

88 berichten • Pagina 3 van 5

Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Cheats voor Sims 3

hiki schreef:
simmertje1981 schreef:
De familyFunds doet het bij niet. Hij geeft geen fout aan, maar er gebeurt gewon niks. Ook heb ik eerst testingCheatsEnabled true gedaan.


O die gebruik ik eerlijk gezegd nooit: probeer anders gewoon kaching of motherload.

Dat doeik ook, maar soms wil ik dat mijn huishouden al meer geld heeft, zdat ze een duurder huis kunnen kopen. Want bij sunsetvaly, kunnen gezinnen van dire personen geen huis betalen met twee slaapkamers. En familyfund moet het volgens mij gewoon doen.
Ik zat zo even na te denken over een reden waarom familyfunds het bij sommige niet doet.. en ik weet niet of dit al ooit gezegt is (vergeef mij als dat zo is ^^) maar volgens mij heeft het te maken met de achternaam van je familie.. als die uit 2 of meer woorden bestaat (van de Berg bijv.) dan doet ie het niet.. bij mij tenminste niet.. Laatst las ik wel ergens iets over een _ tussen de namen te zetten, maar ik heb het nog niet geprobeerd..
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
ndouma
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
18
Lid geworden op:
vr 08 okt 2010, 21:00

Re: Cheats voor Sims 3

is er ook een cheat waar je sims niet meer ouder door worden of een cheat die al je behoeftes weer reseten zodat je bijv, niet hoeft te eten in bad moet of moet slapen? ik wil het liefst niet dat 1 van mijn sims doodgaan
https://simmoleon.hyves.nl/ Ik heb de sims 3! en de sims middeleeuwen! ben aan het sparen voor levensweg en moet zo graag de sims 3 beestenbende hebben!
Steven

Re: Cheats voor Sims 3

ja veroudering is geen cheat > instellingen
voor behoeftes:
testingcheatsenabled true en dan met shift op de brievenbus klikken en dan op behoeften statisch maken klikken
Gebruikersavatar
Taar
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
28
Lid geworden op:
za 09 okt 2010, 17:20

Re: Cheats voor Sims 3

Met Testingcheatsenabled kan je ook je blijdschapbalkjes helemaal aanpassen....
En dat doe ik nu de hele tijd:$

Daar moet ik maar eens mee stoppen xd


Maar wel superhandig:)
''\Every rose has its thorn' (l)
mayonaise
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
vr 05 nov 2010, 17:08

Re: Cheats voor Sims 3

Een hele handige cheat voor simpoints is als je je spel opstart en je familie kiezen krijgt, testingCheatsEnabled true intypen, bij je familie naar simpoints gaan en shift+ctrl doen en dan klikken.

Bij mij doet ie het, je krijgt 500 points per klik.

Succes allemaal!!
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Cheats voor Sims 3

Volgens mij bedoel je levelslange beloningspunten (of hoe dat ook precies heet). ;-)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Cheats voor Sims 3

Type je de cheats testingcheatsenabled true wel in voordat je naar een save bestand kiest?
En volgens mij moest je tussen het schatkistje en de getallen in klikken (met ctrl shift). ;-)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Cheats voor Sims 3

Ik ga die cheat van levenslange beloningen proberen :p. Ik wist dat ook niet^^. Thnxx Zemm
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Kyta

Re: Cheats voor Sims 3

Zemm schreef:Type je de cheats testingcheatsenabled true wel in voordat je naar een save bestand kiest?
En volgens mij moest je tussen het schatkistje en de getallen in klikken (met ctrl shift). ;-)
bij mij doet ie het ook niet , heb al van alles geprobeerd... :cry help..?
Gebruikersavatar
tannevw
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
za 30 okt 2010, 16:33

Re: Cheats voor Sims 3

ah, hartstikke handig allemaal, eigelijk ben ik niet echt een cheater maar soms is het ook echt moeilijk, ook handig als je simmie ´snachts in clubs wil rondhangen, (maakt ee... he!
ik ondekte wat funnie´s voor lettertjes ho, wt.. zie dit ±±°°°° das raar xD °±° bwahah!
Tanne Plays Minecraft! En de sims natuurlijk ;D

Weergave- en sorteeropties